کد خبر: 456489
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

تمرین شاد پاریس

روزنامه‌های ورزشی اروپا، در چهارمین روز از سال جدید میلادی، نگاهی داشتند به لیگ‌های فوتبال در این قاره و همچنین حواشی ورزش در کشورهای مختلف.

تمرین شاد پاریس
کد خبر: 456489
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۵ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا، در چهارمین روز از سال جدید میلادی، نگاهی داشتند به لیگ‌های فوتبال در این قاره و همچنین حواشی ورزش در کشورهای مختلف. روزنامه‌های ورزشی انگلیس، دیدارهای شب گذشته لیگ جزیره را بررسی کرده‌اند و به پیروزی شاگردان گواردیولا برابر چلسی پرداخته‌اند. روزنامه‌های ایتالیایی، هفته پانزدهم سری A، را پوشش داده‌ و از رکوردشکنی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس نوشته‌اند و رسانه‌های اسپانیا هم درخشش لوئیس سوارز و فرانکی دی‌یونگ در اتلتیکومادرید و بارسلونا را به صفحه اول خودشان آورده‌اند. حضور مائوریتسیو پوچتینو، در پاری‌سن‌ژرمن، هم سوژه روزنامه‌های ورزشی در فرانسه بوده است. در ادامه نگاهی می‌کنیم به روزنامه‌های ورزشی در قاره سبز.

***

در ابتدای این گزارش، سری می‌زنیم به بریتانیا و رسانه‌های ورزشی این کشور را بررسی می‌کنیم. روزنامه‌های بریتانیایی، در چهارمین روز از ماه ژانویه و سال جدید میلادی، نگاهی داشته‌اند به پیروزی درخشان منچسترسیتی کرونازده برابر آبی‌های لندن. شاگردان گواردیولا، در این بازی توانستند با نتیجه 3 بر یک، چلسی را شکست دهند و با 29 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ جزیره قرار بگیرند. در دیگر دیدار لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک، نیوکاسل را شکست داد و دیدار فولام و برنلی هم به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن تیم فولام، به تعویق افتاد.

روزنامه «استار»، در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به بازی شب گذشته سیتی و چلسی و تیتر «جهنم چلسی» را برای این خبر انتخاب کرده است. این روزنامه در ادامه این خبر نوشته که مشکلات آبی‌های لندن ادامه دارد اما صادقانه به مبارزه ادامه خواهد داد. این روزنامه نگاهی هم داشته به پیروزی لسترسیتی برابر نیوکاسل در لیگ جزیره.

1

روزنامه «ایندیپندنت»، در صفحه ورزشی خودش، به پیروزی منچسترسیتی برابر چلسی پرداخته و تیتر« سیتی زلزله» را برای این خبر انتخاب کرده است. این روزنامه در خبری دیگر، به مذاکره تاتنهام و هری کین برای تمدید قرارداد اشاره کرده است. هری کین بازیکن تاثیرگذاری برای تاتنهام به حساب می‌آید و از دست دادن این مهاجم بلندقامت و خوش‌تکنیک می‌تواند خبر بدی برای مورینیو و هواداران این تیم باشد.

2

روزنامه «دیلی اکسپرس»، در صفحه ورزش خودش، مانند دیگر روزنامه‌های ورزشی انگلیس، پیروزی منچسترسیتی برابر چلسی را به صفحه اول خودش آورده است. دیداری که با نتیجه 3 بر یک به سود آبی‌های منچستر به پایان رسید و شرایط را برای فرانک لمپارد و شاگردانش در چلسی، سخت کرد.

3

روزنامه «دیلی تلگراف» هم در صفحه ورزشی خودش، عکسی از شادی بازیکنان سیتی را منتشر و بازی شب گذشته این تیم برابر چلسی را بررسی کرده است. این روزنامه با انتشار نقل قولی از لمپارد، مربی چلسی، نوشته: «زمان بیشتری به من بدهید» تیتری که به وضعیت بد چلسی در لیگ برتر جزیره اشاره دارد. موضوعی که مربی حوان آبی‌های لندن را تحت فشار قرار داده است. «تلگراف»، در گزارشی دیگر به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان فوتبال پرداخته و از این رفتار آنها انتقاد کرده است. در روزهای گذشته عکس‌هایی از بازیکنان فوتبال منتشر شده که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مهمانی‌های سال نو شرکت کرده‌اند. این در حالی است که تعدادی از بازی‌های لیگ برتر انگلیس به دلیل مثبت شدن تست برخی از بازیکنان، تعلیق شده است. اتفاقی که شب گذشته هم رخ داد و دیدار فولام و برنلی، به دلیل مثبت شدن تست چند بازیکن فولام به تعویق افتاد.

4

روزنامه «میرور»، چاپ انگلیس، با انتشار عکسی از فرانک لمپارد مربی جوان چلسی، نوشته: «من برای شُغلم می‌جنگم» تیتری که اشاره به نتایج ضعیف چلسی به همراه فرانک لمپارد دارد و برخی هم معتقدند که سران باشگاه چلسی، به زودی این مربی را اخراج می کنند.

5

روزنامه «آی اسپورت» هم نگاهی داشته به لیگ برتر جزیره و پیروزی سیتی برابر چلسی. دیداری که به سود سیتیزن‌ها به پایان رسید تا لمپارد بعد از بازی اعتراف کند که سایه اخراج را بر سرش حس می‌کند.

7

روزنامه «گاردین»، در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به پیروزی سیتی برابر چلسی و تیتر«فشار بر لمپارد بیشتر می‌شود» را برای گزارش خودش انتخاب کرده است.

8

روزنامه «آبولا»، چاپ پرتغال، نگاهی داشته به پیروزی مهم پورتو در لیگ پرتغال برابر موریرنز. دیداری که مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، 89 دقیقه در میدان حاضر بود و در آخر هم نمره خوب 6.7 را گرفت. این روزنامه البته نگاهی هم داشته به گلزنی دوباره رونالدو در یوونتوس و شکست رکورد جادویی پله، اسطوره فوتبال برزیل.

1

روزنامه «ojogo» پرتغال هم عکسی از مهدی طارمی، در بازی شب گذشته این تیم برابر موریرنز، منتشر و تیتر «حمله به جایگاه دوم» را برای آن انتخاب کرده است. پورتو با این پیروزی، خودش را 28 امتیازی کرد و به لطف تفاضل گل بهتر، در جایگاه دوم لیگ پرتغال قرار گرفت.

2

روزنامه «کوریره دلو اسپورت»، در چهارمین روز از سال جدید میلادی، صفحه اول خودش را به آغاز دوباره فوتبال در ایتالیا اختصاص داده و بازی‌های شب گذشته سری A را بررسی کرده است. این روزنامه با انتشار عکسی از لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر و لیائو، مهاجم میلان، تیتر «این فستیوال میلان است» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. تیتری که اشاره به درخشش این 2 تیم در سریA دارد. اینتر شب گذشته موفق شد 6 بر 2 کروتونه، را از پیش رو بردارد و میلان هم با 2 گل بنونتو، را شکست داد. این روزنامه در ادامه نگاهی داشته به برتری 4 بر یک، یوونتوس برابر اودینزه و درخشش خیره‌کننده رونالدو در این دیدار. مهاجم پرتغالی یوونتوس، با گلزنی در این دیدار توانست رکورد گلزنی پله، مهاجم افسانه‌ای تاریخ فوتبال را بشکند. رونالدو که در دیدار مقابل اودینزه دو گل به ثمر رساند، حالا 758 گل در دیدارهای رسمی به ثمر رسانده، در حالی که اسطوره فوتبال برزیل 757 گل به ثمر رسانده بود.

1

روزنامه «گازتا دلو اسپورت»، با انتشار عکسی از بازیکنان میلان و اینتر، به پیروزی این 2 تیم در لیگ ایتالیا اشاره کرده است و نوشته تعقیب و گریز همشهری‌ها ادامه دارد. این روزنامه تیتر اصلی خودش را هم به این 2 تیم اختصاص داده است و نوشته: «شادی‌های زیبا».

1

روزنامه «توتو اسپورت» هم به درخشش رونالدو و لیائو در یوونتوس و میلان پرداخته است و نوشته: «چهارشنبه فوق‌العاده؛ میلان یوونتوس، برای ما دونفر» تیتری که اشاره به بازی هفته آینده این 2 تیم در سریA، ایتالیا دارد. دیداری که می‌تواند تکلیف صدرنشین ایتالیا را تا حدودی مشخص کند.

2

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا، در چهارمین روز از ماه ژانویه، دیدارهای شب گذشته لالیگا را بررسی کرده‌اند.

روزنامه «مارکا»، با انتشار عکسی از لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید، تیتر «گرسنه‌های لیگ» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. اتلتیکو شب گذشته با پیروزی برابر آلاوس، دوباره به صدر جدول لالیگا رسید.

3

روزنامه «as» هم با انتشار عکس شادی گل لوئیس سوارز، تیتر «قانون سوارز» را برای آن انتخاب کرده است. گل دقایق پایانی لوئیس سوارز برابر آلاوس باعث شد تا اتلتیکو، صدر جدول را از رئال مادرید پس بگیرد. این روزنامه نگاهی هم داشته به رکوردشکنی رونالدو در یوونتوس و گلزنی فرانکی دی یونگ برای بارسلونا.

1

روزنامه «اسپورتیو»، عکسی از بازی شب گذشته بارسلونا برابر اوئسکا، را منتشر کرده است و نوشته: «حداقل خدمات» تیتری که به برتری شکننده بارسلونا، برابر اوئسکا، اشاره دارد. شاگردان کومان، شب گذشته با تک گل فرانکی دی‌یونگ، توانستند اوئسکا را شکست دهند و با 28 امتیازدر رده پنجم لالیگا قرار بگیرند.

2

روزنامه «موندو»، با تیتر«دی‌یونگ قاطع» به گلزنی این بازیکن در بازی شب گذشته بارسلونا اشاره کرده است. دیداری که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و انتقاد خیلی از هواداران این باشگاه را به همراه داشت. بارسلونا حال و روز خوبی ندارد و این موضوع باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده است.

4

روزنامه «اسپورت» هم با انتشار عکسی از شادی گل بازیکنان بارسلونا، تیتر «هدف طلایی» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. تیتری که به پیروزی خفیف بارسلونا برابر اوئسکا، اشاره دارد.

5

روزنامه «اکیپ»، چاپ فرانسه، عکسی از پوپچتینو و کیلیان ام‌باپه را در تمرین پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده و گزارشی از توافق پاریس با این مربی آرژانتینی داشته است. «اکیپ» برای صفحه اول خودش تیتر «پاریس در دست» را انتخاب کرده است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها