کد خبر: 455417
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

فوتبال را ادامه دهید

روزنامه‌های ورزش اروپا، در سی‌اُمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف اروپا. رسانه‌های بریتانیایی، پیروزی منچستر در لیگ جزیره را به روی صفحه اول خودشان آورده‌ و به درخشش مارکوس رشفورد، در این تیم پرداخته‌اند.

فوتبال را ادامه دهید
کد خبر: 455417
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۰ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزش اروپا، در سی‌اُمین روز از ماه دسامبر، نگاهی داشته‌اند به رقابت‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف اروپا. رسانه‌های بریتانیایی، پیروزی منچستر در لیگ جزیره را به روی صفحه اول خودشان آورده‌ و به درخشش مارکوس رشفورد، در این تیم پرداخته‌اند روزنامه های پرتغال هم نگاهی داشته‌اند به پیروزی پورتو، در لیگ این کشور. روزنامه‌های چاپ اسپانیا هم توقف بارسلونا برابر ایبار را پوشش داده‌اند. در ادامه نگاهی می کنیم به روزنامه‌های ورزشی قاره سبز.

***

در ابتدا نگاهی داریم به رسانه‌های چاپی بریتانیا و بازی‌های لیگ برتر جزیره. روزنامه «میرور»، چاپ انگلیس، در صفحه اول خودش، عکسی از مارکوس رشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد را منتشر و تیتر «ضربه رشفورد» را برای آن انتخاب کرده است. این روزنامه در ادامه نوشته: «منچستر با اختلاف 2 امتیازی از لیورپول به رده دوم لیگ برتر جزیره رسیده است.» این روزنامه در ادامه با اشاره به شیوع گسترده نوع جدید ویروس کرونا، نوشته: «ثبت موارد جدید ویروس کرونا، باعث ترس شده است» و تیتر «فوتبال را ادامه دهید» را برای این خبر انتخاب کرده است. هرچند انگلیس، اولین کشوری بود که تزریق واکسن کرونا را آغاز کرد، اما مشاهده نوع جهش یافته این ویروس در بریتانیا، باعث افزایش نگرانی‌ها در این کشور شده است. بعد از مثبت شدن تست 5 بازیکن منچسترسیتی، اهالی فوتبال نگران تعلیق دوباره فوتبال در این کشور هستند.

1

روزنامه «استار»، در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به شکست شنگین وست بروم برابر لیدزیونایتد. شاگردان سم آلاردایس، که در بازی گذشته خودشان، لیورپول صدرنشین را متوقف کرده بودند، در بازی برابر لیدز، کاری از پیش نبردند با نتیجه 5 بر صفر برابر این تیم تن به شکست دادند. سام آلاردایس، مربی وست بروم، بعد از این شکست گفت: «نگران آینده خودم هستم» این روزنامه نگاهی هم به وضعیت تیم منچسترسیتی و شیوع ویروس کرونا در این تیم داشته و تیتر «فصل ما را متوقف کنید» را برای این گزارش انتخاب کرده است.

2

روزنامه «تایمز»، در صفحه ورزشی خودش، با انتشار عکسی از پل پوگبا و مارکوس رشفورد، به پیروزی شب گذشته یونایتد در لیگ جزیره پرداخته است. شاگردان سولسشایر، با این پیروزی، 30 امتیازی شدند و با اختلاف تنها 2 امتیاز، در رده دوم لیگ برتر جزیره قرار گرفته اند. حالا لیورپول، خطر یونایتد را به خوبی حس می‌کند و این احتمال وجود دارد یونایتد بعد از گذشت هفت سال بتواند دوباره فاتح لیگ جزیره شود. «تایمز» در گزارشی دیگر از احتمال توقف لیگ برتر نوشته است. با شیوع دوباره ویروس کرونا در بریتانیا و مثبت شدن تست بازیکنان منچسترسیتی، برخی از افراد به دنبال متوقف کردن برگزاری بازی های لیگ برتر هستند. این روزنامه با تیتر «درخواست برای متوقف کردن لیگ بعد از افزایش موارد ابتلا به کووید-19» به این موضوع پرداخته است.

5

روزنامه «دیلی تلگراف» هم در صفحه ورزشی خودش، با انتشار عکسی از شادی بازیکنان یونایتد درباره پیروزی این تیم برابر ولورهمپتون، نوشته است. این روزنامه با تیتر «طلوع سرخ‌ها» نوشته است که رشفورد یونایتد را به رده دوم جدول برد. «تلگراف» هم در ادامه، نگاهی داشته به افزایش تعداد افراد مبتلا به کووید-19، از برخی درخواست‌ها برای توقف بازی‌های لیگ برتر خبر داده است.

4

روزنامه «دیلی اکسپرس»، آخرین روزنامه بریتانیایی است که در این گزارش آن را بررسی می‌کنیم. این روزنامه در صفحه ورزشی خودش، نگاهی داشته به درخشش مارکوس رشفورد و صعود منچستر به رده دوم لیگ برتر جزیره. اما خبر مهم این روزنامه شیوع ویروس کرونا و احتمال تعلیق بازی‌های لیگ برتر است. این روزنامه با تیتر«نمایش باید ادامه پیدا کند» به نوعی مخالفت خودش را با تعویق رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرده است. این روزها مسئولان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، به دلیل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تحت فشار قرار گرفته‌اند تا لیگ جزیره را تعلیق کنند.

3

روزنامه «OJOGO» پرتغال، عکسی از بازی شب گذشته پورتو برابر ویتوریا گیمارش، به بررسی این دیدار پرداخته است و از برد شیرین یاران مهدی طارمی نوشته است. پورتو با گلزنی مهدی طارمی توانست پیروز میدان شود هرچند این بازی پایان خوشی برای مهاجم ایرانی پورتو نداشت. مهدی طارمی، 2 بار برای پورتو گلزنی کرد تا شاکردان سرجیو کونسیسیو، به بازی بازگردند و در آخر هم با گل لوییس دیاس، پیروز این دیدار شوند. پورتو با این پیروزی، 25 امتیازی شد و در رده سوم لیگ پرتغال باقی ماند.

2

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» با انتشار عکسی از زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، خبر از تمدید قرداد این بازیکن 40 ساله با میلان دارد. زلاتان بعد از بازگشت به میلان، آمار قابل توجهی از خودش به جا گذاشته است و به همین خاطر مدیران میلان قصد دارند تا او را در این تیم نگه دارند.

1

روزنامه «توتو اسپورت» هم با انتشار عکسی از فرناندو یورنتو و پل پوگبا، خبر از احتمال حضور این 2 بازیکن در یوونتوس داده است. بانوی پیر، به دنبال توافق با پوگبا است و در ماه‌های اخیر هم خبرهایی از مذاکره این باشگاه با یورنته هم به گوش می‌رسد.

1

روزنامه «مارکا»، چاپ اسپانیا، توقف بارسلونا برابر ایبار را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است. شاگردان رونالد کومان برابر ایبار در حالی تن به تساوی دادند که لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی خودشان را در زمین نداشتند. اتفاقی که به توقف بارسلونا در لالیگا کمک کرد. همین موضوع باعث شده تا مارکا هم تیتر «این زندگی بدون مسی است» را برای صفحه اول خودش انتخاب کند. تیتری که بیشتر اشاره به آینده دارد. این روزها خبرهایی از تصمیم مسی برای ترک نیوکمپ به گوش می‌رسد و اشاره «مارکا» هم به همین مضوع است که بارسلونا بدون مسی چنین حال و روزی خواهد داشت.

3

روزنامه «as» اسپانیا هم گفت‌وگویی داشته با سرخیو رگیلون، مدافع چپ پای باشگاه تاتنهام انگلیس و به نقل از او نوشته: «مورینیو و لوئیس انریکه، 2 تکنسین برتر فوتبال هستند». این روزنامه نگاهی هم داشته به نتیجه بازی شب گذشته بارسلونا برابر ایبار و تیتر «فاجعه بدون مسی» را برای این گزارش انتخاب کرده است. «مارکا» نگاهی هم داشته به فسخ قرارداد زودهنگام دیگو کاستا با اتلتیک مادرید.

1

روزنامه «اسپورتیو» چاپ اسپانیا هم عکسی از بازی شب گشذته بارسلونا و ایبار را منتشر کرده است و به تساوی این بازی پرداخته است. «اسپورتیو»، اشاره ای هم به باخت تیم هندبال بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا، کرده است.

2

روزنامه «موندو»، با انتشار عکسی از تیم هندبال بارسلونا و تیم فوتبال این باشگاه، تیتر «سال لعنتی» را برای صفحه اول خودش انتخاب کرده است.

4

روزنامه «اسپورت» هم با تیتر «یک فاجعه دیگر» گزارشی از تساوی شب گذشته بارسلونا برابر ایبار داشته است.

5

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها