کد خبر: 454868
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۳:۱۹:۵۳
| |

بورگن کلوپ:

2020، سال خوبی برای ما بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول گفت: در یک سال بسیار دشوار برای کل جهان ، ما لحظات جالب توجهی را برای طرفداران خود، برای خودمان  برای خانواده ها و دوستانمان ایجاد کردیم. بنابراین سال خاصی بود.

2020، سال خوبی برای ما بود
کد خبر: 454868
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۷ ۱۳:۱۹:۵۳

اعتمادآنلاین| یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در ارزیابی خود از سال جاری میلادی گفت: من امسال را 100 درصد سالی خاص به یاد خواهم آورد. مردم به من می گویند "خدای من تو در سال 2020 قهرمان شدی که هیچ کس نتوانست به خاطرش جشن بگیرد" اما من عکس این را می بینم. اگر کرونا بود و ما قهرمان نمی شدیم چه؟ در یک سال بسیار دشوار برای کل جهان ، ما لحظات جالب توجهی را برای طرفداران خود، برای خودمان برای خانواده ها و دوستانمان ایجاد کردیم. بنابراین سال خاصی بود. در زندگی من اتفاقات زیادی افتاده است که نمی خواهم، اما این تجربه ای است که امیدوارم از آن استفاده کنم. ما خاطراتی ایجاد کردیم که به دلایل خوبی هرگز فراموش نخواهم کرد.

او در ادامه گفت: در زندگی ام هرگز در نیمه شب سال نو اینقدر جدی نبوده ام. ای کاش 2021 بهتر از سال 2020 باشد. شاید اگر همه ما آرزوی یک چیز را داشته باشیم، بتوانیم مقداری انرژی مثبت تولید کنیم که به ما کمک کند. امیدوارم در سال جدید میلادی همه چیز تغییر کند و دوباره همه در کنار هم باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها