کد خبر: 451875
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۲۱:۴۶
| |

تیم فوتبال شهرداری بم بعد از 48 بازی باخت

| تیم فوتبال شهرداری بم بعد از 48 بازی بالاخره مقابل سپاهان باخت. تیم سپاهان در هفته سوم با گل‌های هاجر دباغی در دقایق 44 و 83 و شقایق روزبهان در دقیقه 57 با نتیجه 3- یک قهرمان هشت دوره لیگ را برد تا اولین شگفتی رقم بخورد.

تیم فوتبال شهرداری بم بعد از 48 بازی باخت
کد خبر: 451875
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۵:۲۱:۴۶

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال شهرداری بم بعد از 48 بازی بالاخره مقابل سپاهان باخت. تیم سپاهان در هفته سوم با گل‌های هاجر دباغی در دقایق 44 و 83 و شقایق روزبهان در دقیقه 57 با نتیجه 3- یک قهرمان هشت دوره لیگ را برد تا اولین شگفتی رقم بخورد، جایی که مرضیه جعفری، سرمربی بمی‌ها معتقد بود بازیکنانش از فرصت‌های‌شان استفاده نکردند.

تیم وچان کردستان هم در خانه 2-4 مقابل شهرداری سیرجان باخت تا دو تیم صدرجدولی فصل گذشته شهرداری بم و وچان کردستان هفته خوبی نداشته باشند. مهناز امیر شقاقی، سرمربی سپاهان بعد از برد بمی‌ها با خوشحالی از عملکرد شاگردانش می‌گوید: «تیم حریف فوتبال زیبایی بازی کرد، آنها تیم منسجمی دارند و بازیکنان خوب و ملی‌پوش که توانسته‌اند هشت جام قهرمانی بگیرند. البته ما هم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنانم وظایف محوله خود را به خوبی انجام دادند. بازی کلاسیکی ارائه کردیم و باید بگویم از بازی لذت بردم. فوق‌العاده بود.»

اما مریم جهان نجاتی، سرمربی شهرداری سیرجان نیز بعد از پیروزی مقابل وچان کردستان و خلق شگفتی دوم هفته می‌گوید: «کردستان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ است. ما در طول هقته فیلم بازی آنها را مقابل ایلام آنالیز کردیم و به نقاط ضعف‌شان پی بردیم. روی آن کار کردیم و خوشبختانه بازیکنانم نیز نمایش خوبی داشتند و توانستیم یکی از بهترین بازی‌های لیگ را رقم بزنیم. هر چند بازی بسیار پربرخوردی بود و تیم ما سه کارت زرد هم دریافت کرد اما هیچ‌یک از زیبایی بازی کم نکرد.»

تیم‌های ذوب‌آهن و ملوان انزلی در دو گروه الف و ب لیگ برتر با 6 امتیاز صدرنشین هستند. زهرا قنبری هم با زدن دو گل در دیدار وچان کردستان و شهرداری سیرجان با 7 گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها