کد خبر: 451789
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پل پوگبا: همیشه برای باشگاه می‌جنگم

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، بعد از بازی شب گذشته این تیم برابر سیتی در صفحه اینستاگرامش نوشت همه چیز بین او و منچستر یونایتد روشن است و هزار درصد توانش را برای شیاطین سرخ می‌گذارد.

پل پوگبا: همیشه برای باشگاه می‌جنگم
کد خبر: 451789
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد شب گذشته به مصاف همشهری خود منچسترسیتی رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. هرچند این دیدار چندان برای پوگبا خوشایند نبود، این بازیکن با انتقادهای شدیدی از جانب هواداران و پیشکسوتان یونایتد روبه‌رو شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از BBC SPORT، این اتفاقات در حالی رخ داد که هفته گذشته مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن 27ساله، اعلام کرده بود که این بازیکن از حضور در یونایتد خوشحال نیست و در انتهای فصل به تیم دیگری منتقل می‌شود.

پوگبا که در بازی شب گذشته از ابتدا در ترکیب یونایتد قرار گرفته بود بعد از این دیدار در صفحه اینستاگرامش نوشت: «من همیشه برای یونایتد، هم تیمی‌هایم و هوادارانم جنگیده‌ام و خواهم جنگید. آینده دور است و امروز مهم است. من هزار درصد توانم را برای یونایتد می‌گذارم. همه چیز بین باشگاه و من مشخص است و این موضوع هرگز تغییر نخواهد کرد.»

پوگبا در پایان متن اینستاگرامی‌اش از منتقدانش ایراد گرفته و نوشته: «وقتی شما نمی‌دانید در داخل باشگاه چه خبر است صحبت نکنید.»

1

قرارداد پوگبا در سال 2022 به پایان می‌رسد به احتمال زیاد تابستان امسال راهی یوونتوس خواهد شد. او که در سال 2016 میلادی با قراردادی 89 میلیون پوندی از جدا شده بود نتوانسته خواسته‌های هواداران و مربیان شیاطین سرخ را برآورده کند.

پوگبا در 172 بازی 35 گل به ثمر رسانده و از فصل 2017-2016 که در لیگ اروپا با یونایتد قهرمان شد هیچ افتخار دیگری کسب نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها