کد خبر: 450484
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پائولو دیبالا در آستانه انتقال به لیگ جزیره

دیبالا تنها 18 ماه دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و از همین روست که وکلای این بازیکن به صرافت افتاده‌اند تا او را به تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی و آرسنال پیشنهاد دهند.

پائولو دیبالا در آستانه انتقال به لیگ جزیره
کد خبر: 450484
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پائولو دیبالا، مهاجم آرژاتینی یوونتوس، به تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری پیشنهاد شده است و نمایندگان او اصرار دارند که این بازیکن آماده حضور در لیگ جزیره است.

دیبالا تابستان سال 2019 هم از منچستریونایتد و تاتنهام پیشنهادهایی دریافت کرده بود اما به خاطر علاقه زیادی که به یوونتوس داشت ترجیح داد در این تیم بماند.

ادامه حضور دیبالا در یوونتوس همراه بود با موفقیت یوونتوس در سری A و همچنین درخشش این آرژانتینی باتکنیک. هرچند با رفتن ساری و حضور آندره آ پیرلو دیبالای 27ساله دچار افت شده است. پیرلو نشان داده علاقه‌ چندانی به دیبالا ندارد و همین موضوع هم باعث شده این بازیکن به فکر جدایی از بانوی پیر بیفتد.

دیبالا

حضور در لیگ جزیره برنامه جدید دیبالا

دیبالا تنها 18 ماه دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و از همین روست که وکلای این بازیکن به صرافت افتاده‌اند تا او را به تیم‌های منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، تاتنهام، منچسترسیتی و آرسنال پیشنهاد دهند. این اتفاق هم فقط به خاطر در حاشیه قرار گرفتن این بازیکن در یوونتوس پیرلو رخ داده و این بازیکن را مجاب کرده تا به فکر آینده جدیدی باشد.

دیبالا

مشکلی که پیش پای دیبالا قرار دارد

عدم تمایل دیبالا به ترک تورین در سال 2019 باعث شده باشگاه‌های لیگ برتری علاقه چندانی برای خرید این بازیکن نداشته باشند. آنها به صراحت اعلام کرده‌اند که پرونده انتقال دیبالا به لیگ جزیره تنها زمانی کلید می‌خورد که خود این بازیکن مستقیماً اعلام کند خواهان چنین انتقالی است.

دیبالا

پاری سن ژرمن، مشتری جدی دیبالا

هرچند نماینده‌های دیبالا در تلاش‌اند تا این بازیکن را راهی لیگ برتر جزیره کنند اما این احتمال هم وجود دارد که دیبالا سر از لیگ فرانسه و تیم متمول پاری سن ژرمن دربیاورد. تیمی که علاقه زیادی به این آرژانتینی خوش‌تکنیک دارد. از طرفی دیگر احتمال جدایی امباپه در تابستان 2021 داستان حضور دیبالا در پاریس را بیش از پیش واقعی کرده است.

طبق اعلام رسانه‌های اروپایی، رئال مادرید علاقه زیادی به خرید امباپه جوان دارد و این بازیکن هم زیاد بدش نمی‌آید که فوتبالش را در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال قاره سبز دنبال کند. رئال مادرید چند سالی است که به دنبال خرید این ستاره فرانسوی است اما هر سال به در بسته خورده. پرز و زیدان امید دارند که تابستان آینده بتوانند این پروژه بزرگ را به سرانجام برسانند.

پائولو دیبالا

یوونتوس به دنبال حفظ دیبالا

هرچند شرایط این روزهای دیبالا چندان مناسب نیست اما یوونتوس برنامه‌ای برای از دست دادن این مهاجم آرژانتینی ندارد. سران باشگاه یوونتوس امیدوارند بتوانند دیبالا را در تورین نگه دارند و به همین خاطر است که مذاکرات خود با این بازیکن را برای تمدید قرارداد آغاز کرده‌اند. طبق اعلام باشگاه یوونتوس، مذاکرات جدی این باشگاه با وکلای دیبالا از ماه اکتبر آغاز شده است؛ هرچند وضعیت بد دیبالا در این تیم، او را به فکر جدایی از بانوی پیر انداخته است.

دیبالا

با این همه، وکلای این بازیکن اعلام کرده‌اند ایده ماندن دیبالا در تورین منتفی نشده و دیبالا هنوز هم یوونتوس را دوست دارد و می‌خواهد مهاجم اصلی تیم باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها