کد خبر: 447772
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از روزنامه‌های ورزشی اروپا گزارش می‌دهد:

لیگ قهرمانان اروپا، سوژه اصلی روزنامه‌های قاره سبز

روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و پنجمین روز از ماه نوامبر، لیگ قهرمانان اروپا را سوژه اصلی خود قرار دادند و نتایج بازی‌های شب گذشته تیم‌ها را مرور کردند. در انگلیس پیروزی پرگل منچستریونایتد و درخشش ستاره پرتغالی شیاطین سرخ سوژه اصلی رسانه‌های این کشور بود.

لیگ قهرمانان اروپا، سوژه اصلی روزنامه‌های قاره سبز
کد خبر: 447772
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه‌های ورزشی اروپا در بیست و پنجمین روز از ماه نوامبر، لیگ قهرمانان اروپا را سوژه اصلی خود قراردادند و نتایج بازی‌های شب گذشته تیم‌ها را مرور کردند. در انگلیس پیروزی پرگل منچستریونایتد و درخشش ستاره پرتغالی شیاطین سرخ سوژه اصلی رسانه‌های این کشور بود. رسانه‌های ایتالیایی صعود یوونتوس و بازی امشب اینتر برابر رئال مادرید را تحلیل کرده‌اند و در اسپانیا هم رسانه‌ها به پیروزی شاگردان کومان پرداخته‌اند و نگاهی هم به بازی امشب رئال مادرید انداخته‌اند. در ادامه نگاهی می‌کنیم به صفحه اول روزنامه‌های ورزشی اروپا.

مثل همیشه ابتدا از رسانه‌های بریتانیا شروع می‌کنیم. روزنامه گاردین در صفحه ورزشی‌اش عکسی از برونو فرناندز منتشر کرده و به درخشش این بازیکن در بازی شب گذشته سرخ‌های منچستر پرداخته است. این روزنامه گزارشی هم درباره بازگشت تماشاگران انگلیسی به ورزشگاه‌ها تهیه کرده است.

1

روزنامه دیلی‌اکسپرس انگلیس نیز پیروزی منچستریونایتد و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را در صفحه اصلی‌اش منتشر کرده و به تمجید از ستاره پرتغالی منچستریونایتد پرداخته است.

1

روزنامه میرور اسپورت انگلیس عکسی از شادی گل برونو فرناندز منتشر کرده و به پیروزی منچستر برابر باشاک شهیر ترکیه پرداخته است.

1

درخشش فرناندز در لیگ قهرمانان اروپا روزنامه استار اسپورت انگلیس را هم مجاب کرده تا عکسی از این بازیکن را برای صفحه اول خود انتخاب کند و به پیروزی مهم منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بپردازد. این روزنامه البته پیروزی آبی‌های لندنی برابر رن فرانسه را هم پوشش داده‌اند.

1

صفحه ورزشی روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به بازگشت هواداران بریتانیایی به استادیوم‌ها پرداخته است.

1

صفحه ورزشی روزنامه تایمز انگلیس قوانین دولت بریتانیا برای بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها را به عنوان موضوع گزارش اصلی‌ خود انتخاب کرده است.

1

در پرتغال نیز روزنامه آبولا درخشش برونو فرناندز در منچستریونایتد را سوژه اصلی کرده و او را رئیس منچستر خوانده است.

1

در ایتالیا روزنامه کوریره دلو اسپورت عکس اصلی خود را به ایموبیله ستاره فوتبال این کشور اختصاص داده و تیتر اول هم درخشش موراتا در لیگ قهرمانان اروپا است.

1

روزنامه گازتا دلو اسپورت هم درخشش موراتا در لیگ قهرمانان اروپا را برای صفحه اصلی‌اش انتخاب کرده است. این روزنامه البته نیم‌نگاهی هم به بازی امشب اینترمیلان و رئال مادرید داشته است.

1

توتو اسپورت ایتالیا نیز عکسی از شادی رونالدو و موراتا را در صفحه اول کار کرده است.

1

در اسپانیا، روزنامه مارکا با انتشار عکس ستاره‌های رئال مادرید، به رقابت این تیم برابر اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده است.

1

روزنامه as اسپانیا نیز با انتشار عکسی از هازارد به دیدار امشب رئال مادرید و اینتر پرداخته است.

1

روزنامه موندو اسپانیا پیروزی پرگل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را سوژه اصلی خودش قرار داده است.

1

روزنامه اسپورت اسپانیا هم با عکسی از شادی بازیکنان بارسلونا به پیروزی شاگردان کومان در لیگ قهرمانان اروپا پرداخته است.

1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها