کد خبر: 446979
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۰:۰۶:۰۶
| |

دوری 6 ماهه پیکه از میادین

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، خبر داد با توجه به نتایج تست‌های اولیه ممکن است پیکه به عمل جراحی نیاز داشته باشد که در این صورت او را به مدت 4 تا 6 ماه به دور از میادین فوتبال نگه خواهد داشت.

دوری 6 ماهه پیکه از میادین
کد خبر: 446979
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۰:۰۶:۰۶

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال بارسلونا در حالی شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه یک - صفر مغلوب اتلتیکومادرید شد و سومین شکست فصل خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد که دو مصدوم هم در پایان این دیدار روی دست رونالد کومان ماند.

جرارد پیکه پس از برخورد با کوریا از ناحیه زانو مصدوم شد و در دقیقه 62 جای خود را به سرجینیو دِست داد. باشگاه بارسلونا پس از این بازی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد این مدافع 33 ساله از ناحیه زانوی راست دچار پیچ‌خوردگی شده و برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیت او باید آزمایش‌های تکمیلی انجام شود.

در این بین نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، خبر داد با توجه به نتایج تست‌های اولیه ممکن است پیکه به عمل جراحی نیاز داشته باشد که در این صورت او را به مدت 4 تا 6 ماه به دور از میادین فوتبال نگه خواهد داشت. با این شرایط ممکن است باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه نسبت به جذب یک مدافع اقدام کند.

همچنین باشگاه بارسلونا در تشریح وضعیت سرخی روبرتو که به دلیل مصدومیت در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم بازی با اتلتیکومادرید از زمین بازی خارج شد، اعلام کرد که او از ناحیه کشاله ران پای راست خود آسیب دیده است. بارسلونا مدت زمان دوری مدافع 28 ساله‌اش از مستطیل سبز را هنوز اعلام نکرده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها