کد خبر: 446308
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۸:۲۳:۳۰
| |

نکونام برابر استقلال شکست نخورده است

نکونام در نساجی با استقلال مساوی کرد و در فولاد هم وقتی برای اولین بار با استقلال دیدار کرد توانست آبی‌های تهرانی را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. در نهایت نکونام برد برابر استقلال را هم تجربه کرد و در بازی برگشت فصل گذشته در یک بازی جنجالی موفق شد بعد از اخراج مجیدی و دو بازیکنش برنده از زمین بازی خارج شود.

نکونام برابر استقلال شکست نخورده است
کد خبر: 446308
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۹ ۰۸:۲۳:۳۰

اعتمادآنلاین| جواد نکونام کار مربیگری را از لیگ یک آغاز کرد اما خیلی زود به لیگ برتر رسید و با نساجی اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد. کاپیتان اسبق پاس و اوساسونا به خاطر علاقه کودکی خود به استقلال آمد، به یکی از ستارگان تاریخ این باشگاه تبدیل شد که با این تیم به قهرمانی لیگ برتر رسید و تا نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت اما اختلاف با امیر قلعه‌نویی باعث جدایی او و حضور در الکویت امارات شد.

نکونام دیگر به استقلال برنگشت اما همیشه خود را یک استقلالی می‌داند. مربی‌ای که اهداف بزرگی دارد و حتی گفته می‌شد در ابتدای فصل لیست خود را به مدیران اسقلال برای لیگ بیستم ارائه داده ولی در نهایت نیمکت استقلال به محمود فکری رسید. جواد، استقلالی است اما بهترین نتایج خود را هم برابر همین استقلال کسب کرده و برابر تیم سابقش شکست‌ناپذیر ظاهر شده است. نکونام یک بار با نساجی و دو بار با فولاد برابر سه مربی در استقلال به میدان رفته که حاصل تقابل او با مربیان خارجی تساوی و با مربی ایرانی برد بود.

نکونام در نساجی با استقلال مساوی کرد و در فولاد هم وقتی برای اولین بار با استقلال دیدار کرد توانست آبی‌های تهرانی را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. در نهایت نکونام برد برابر استقلال را هم تجربه کرد و در بازی برگشت فصل گذشته در یک بازی جنجالی موفق شد بعد از اخراج مجیدی و دو بازیکنش برنده از زمین بازی خارج شود. نکونام حالا برای چهارمین بار باید برابر استقلال قرار گیرد که در سه بازی قبلی شکست نخورده اما این بازی برای او اهمیت بیشتری دارد. نکونام دوست ندارد در مستطیل سبز بازنده رقابت به فکری باشد و برای اثبات اندیشه‌های خود در خانه باید برنده از زمین بازی خارج شود تا از برد فصل گذشته خود هم دفاع کرده باشد.

نتایج جواد نکونام به عنوان سرمربی برابر استقلال


نساجی مازندران صفر - استقلال صفر
استقلال یک - فولاد خوزستان یک
فولاد خوزستان 2 - استقلال یک

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها