کد خبر: 445274
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۰۸:۲۸:۰۷
| |

تمجید لوئیس انریکه از بازیکنان تیم ملی اسپانیا

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از این تساوی گفت: من از عملکرد تیمم و نمایش بازیکنانم راضی هستم. ما شایسته پیروزی بودیم و این موضوع بسیار واضح است. من به این تیم بسیار اعتماد دارم.

تمجید لوئیس انریکه از بازیکنان تیم ملی اسپانیا
کد خبر: 445274
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ ۰۸:۲۸:۰۷

اعتمادآنلاین| شب گذشته در چارچوب دیدار لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی اسپانیا مقابل سوئیس به تساوی یک بر یک رسید.

لوئیس انریکه پس از این تساوی گفت: من از عملکرد تیمم و نمایش بازیکنانم راضی هستم. ما شایسته پیروزی بودیم و این موضوع بسیار واضح است. من به این تیم بسیار اعتماد دارم.

در این بازی طی 10 دقیقه تیم ملی اسپانیا 2 پنالتی به دست آورد که به طرز عجیبی هر 2 پنالتی توسط راموس گل نشد. این مسئله باعث شد تا انتقادهای زیادی از کاپیتان تیم ملی اسپانیا شود. البته سرمربی این تیم تمام قد پشت راموس ایستاد و از او تمجید کرد.

لوئیس انریکه گفت:‌ فوتبال ورزش جالبی است ولی برخی اوقات وقتی نتیجه پایانی را می‌بینی، می‌فهمی غیرمنصفانه عمل می‌کند. خراب کردن‌های راموس دغدغه من نیست. راموس 25 پنالتی پشت سر هم گل زده و چنین چیزهایی در فوتبال رخ می‌دهد. اگر باز هم پنالتی رخ بدهد، هر چند تا، 3 تا، 4تا راموس پنالتی ما را خواهد زد.

در بازی اسپانیا، راموس توانست اشتباه گلر خودشان را جبران کند و از روی خط به خوبی توپ را بیرون بکشد. اشتباه «اونای سیمون» در بیرون آمدن توپ باعث شد تا خبرنگاران از انریکه پرسش کنند که چرا دخه‌آ را در دروازه نگذاشته است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز پس از این سوال به تمجید از گلر جوان خود، «اونای سیمون» پرداخت و گفت: من 3 دروازه‌بان دارم که شاید تعداد آنها 4 یا 5 تا هم بشود. من به تک تک آنها اعتماد دارم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها