کد خبر: 444678
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۹:۳۵:۲۳
| |

پیام توماس باخ به مردم ژاپن؛ المپیک را با امنیت کامل برگزار می‌کنیم

رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: پیامی که می خواهم به مردم ژاپن بدهم این است که ما به برگزاری بازی ها با امنیت کامل متعهد هستیم. ما بیشتر از قبل اطمینان داریم که تعداد معقولی از تماشاگران می توانند در سالن ها حضور داشته باشند. 

پیام توماس باخ به مردم ژاپن؛ المپیک را با امنیت کامل برگزار می‌کنیم
کد خبر: 444678
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ۰۹:۳۵:۲۳

اعتمادآنلاین| هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک جلسه ای را به صورت مجازی برگزار کرد. هیات اجرایی نشستی را با کمیسیون ورزشکاران IOC داشت و حفظ سلامتی و ایمنی ورزشکاران در المپیک توکیو محور اصلی این نشست بود.

اقداماتی که لازم است که با شیوع ویروس کرونا در طول برگزاری المپیک انجام داده شود، در هفت حوزه شامل تهیه خوراکی و آشامیدنی های تمیز، حفظ فاصله اجتماعی، انجام آزمایش و واکسن دسته بندی شده است و این اقدامات برای حفظ سلامتی همه شرکت کنندگان است.

سفر چهار روزه باخ به ژاپن در هفته آینده

در این نشست اعلام شد که باخ و مقامات IOC قرار است سفر چهار روزه ای از 15 تا 18 نوامبر (25 تا 28 آبان) به ژاپن سفر کنند. باخ قرار است در این سفر از استادیوم اصلی و دهکده ورزشکاران المپیک توکیو بازدید کند.

باخ در مورد سفر خود بیان کرد: پیامی که من می خواهم به مردم ژاپن بدهم این است که ما به برگزاری بازی ها با امنیت کامل متعهد هستیم. ما بیشتر از قبل اطمینان داریم که تعداد معقولی از تماشاگران می توانند در سالن ها حضور داشته باشند.

ابراز خوشحالی باخ از شروع لیگ NBA

در این نشست اعلام شد که فصل جدید لیگ بسکتبال NBA به زودی آغاز می شود. باخ در مورد آغاز فصل جدید لیگ بسکتبال NBA بیان کرد: امروز خبر بسیار خوبی به دست ما رسید و توافق شده که لیگ بسکتبال NBA از 22 دسامبر (دوم دی ماه) آغاز شود. این شروع زودهنگام به بهترین بازیکنان جهان فرصت این را می دهد که در المپیک توکیو شرکت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها