کد خبر: 443802
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۱:۵۱:۲۴
| |

فدراسیون هندبال به دنبال توافق با یک مربی خارجی

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، گفت: باید ببینیم تاریخ برگزاری قهرمانی آسیا به چه شکلی است تا به امید خدا اگر در مورد دو سه گزینه نهایی هم به تفاهم رسیدیم بتوانیم از این مربی خارجی استفاده کنیم.  

فدراسیون هندبال به دنبال توافق با یک مربی خارجی
کد خبر: 443802
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۸ ۱۱:۵۱:۲۴

اعتمادآنلاین| علیرضا پاکدل در خصوص انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: 7 ماهی است که این موضوع را دنبال می‌کنیم. اول با 3 گزینه خارجی شروع کردیم و وارد مذاکره شدیم. 20 روزی است که با یکی از گزینه‌ها به نتایج خوبی رسیده‌ایم اما هنوز در مورد برخی جزئیات در حال صحبت هستیم.

رییس فدراسیون هندبال افزود: باید ببینیم تاریخ برگزاری قهرمانی آسیا به چه شکلی است تا به امید خدا اگر در مورد دو سه گزینه نهایی هم به تفاهم رسیدیم بتوانیم از این مربی خارجی استفاده کنیم.

وی در خصوص سطح این سرمربی خارجی افزود: بارها گفتم اگر قرار باشد مربی درجه دو یا سه خارجی به خدمت بگیرم از همان مربی ایرانی استفاده خواهم کرد.

پاکدل در پاسخ به این سوال که قرارداد سرمربی تیم ملی هندبال برای چه مدت است گفت: اگر با این سرمربی به توافق برسیم فعلا برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان گفت: از 20 آبان رقابت‌ها آغاز می‌شود و تیم‌ها هم طبق زمان‌بندی از 18 آبان برای انجام تست‌های pcr به تهران می‌آیند. برای این دور از مسابقات تدابیر شدیدتری را در نظر گرفتیم. بجز 16 بازیکن و 4 مربی از حضور سایر افراد مازاد در مسابقات جلوگیری خواهد شد.


وی افزود: قطعا مقداری شرایط را سخت‌تر خواهیم کرد. تلاش می‌کنیم در این چهار روز مسابقات با توجه به شرایط کشور سلامتی بازیکنان، مربیان و خانواده‌های آن‌ها که ارزش زیادی برای ما دارد حفظ شود.

رییس فدراسیون هندبال در پایان گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان در دهدشت در حال انجام است و فردا به پایان می‌رسد. اردوی تیم ملی جوانان هم بعد از پایان این دوره از مسابقات لیگ آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها