کد خبر: 443571
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۵:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

لیگ جزیره | کار ترسناکی که بازیکنان ساوت‌همپتون انجام دادند

ساوت‌همپتون با نتیجه 2 بر صفر نیوکاسل را شکست داد و در رده نخست لیگ برتر قرار گرفت. این اتفاق چنان در فوتبال جزیره غیرمنتظره بود که صفحه توییتر باشگاه مزبور هم با این صدرنشینی شوخی کرد.

لیگ جزیره | کار ترسناکی که بازیکنان ساوت‌همپتون انجام دادند
کد خبر: 443571
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۷ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ساوت‌همپتون با نتیجه 2 بر صفر نیوکاسل را شکست داد و در رده نخست لیگ برتر قرار گرفت. این اتفاق چنان در فوتبال جزیره غیرمنتظره بود که صفحه توییتر باشگاه مزبور هم با این صدرنشینی شوخی کرد. آنها از 6 بازی گذشته خود پنج پیروزی کسب کرده‌اند که رویدادی خارق‌العاده برای این تیم به حساب می‌آید.

1

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از اسکای اسپورت، رالف هازنهوتل، مربی اتریشی ساوت‌همپتون، درباره اتفاقی که برای این تیم در لیگ جزیره رخ داده گفته است: «صادقانه بگویم، کاری که در حال حاضر انجام می‌دهیم کمی ترسناک است، اما تعجب‌آور نیست وقتی می‌بینم روی چه چیزی کار می‌کنیم.»

هرچند این مربی بازیکنانش را ستایش می‌کند، اما در عین حال اعتراف هم می‌کند که صعود تیمش به صدر جدول رده‌بندی لیگ جزیره برای او تعجب‌آور نبوده است.

1

مقدس‌ها، پس از پیروزی برابر نیوکاسل در سنت‌ماری، برای اولین ‌بار در تاریخ در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفتند. این در حالی است که یک سال پیش، ساوت‌همپتون در انتهای جدول لیگ برتر قرار گرفته بود؛ اما مربی اتریشی آنها معتقد است که تیمش در حال پیشرفت است و ثمره سرمایه‌گذاری خود را برداشت می‌کند.

هازنهوتل درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها هم گفت: «کاری که تیم من در حال حاضر انجام می‌دهد شگفت‌انگیز است. به همه طرفداران تیم تبریک می‌گویم. این شگفت‌آور است. ما تیم قدرتمندی هستیم و این تصادفی نیست زیرا ما پیشرفت کرده‌ایم. احساس می‌کنم نبود هواداران در ورزشگاه به ما کمک کرده و باعث پیشرفت ما شده است.»

ساوت‌همپتون آخرین بار 32 سال پیش در صدر جدول فوتبال انگلیس ایستاد و حالا دوباره صدرنشین لیگ جزیره شده‌ است.

1

مربی ساوت‌همپتون درباره احتمال ادامه صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفته است: «من برای هواداران خوشحالم که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستیم، اما فصل بسیار طولانی است. ما یک دوره بسیار سخت را پیش رو داریم، اما تیم خوبی داریم و همین به ما کمک می‌کند در ادامه موفق شویم.»

ساوت‌همپتون 21 نوامبر، پس از پایان رقابت‌های ملی و آغاز دوباره لیگ جزیره، به مصاف ولورهمپتون می‌رود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها