کد خبر: 438721
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۷:۴۲
| |

رضایت عابدزاده از تمرینات تیم ملی فوتبال

امیر عابدزاده، درباره اردو تیم ملی در ترکیه گفت: دا را شکر شرایط خوب بود. زمین تمرین و آب و هوا در شرایط خوبی قرار داشت و توانستیم اردوی خوبی داشته باشیم. در ازبکستان هم تمرینات خوبی داشتیم و ان‌شاء‌الله برای بازی‌های انتخابی آماده شویم.

رضایت عابدزاده از تمرینات تیم ملی فوتبال
کد خبر: 438721
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۷:۴۲

اعتمادآنلاین| امیررضا عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ماریتیموی پرتغال که با نظر اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شده، درباره اردوی این تیم گفت: خیلی اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. اگر چه نتوانستیم با مالی بازی کنیم که می‌توانست محک خوبی برای ما باشد اما تمرینات حساب شده و پرفشاری داشتیم و ان‌شاء‌الله در فیفادی (پنجره بازی‌های ملی) آینده در آبان، نهایت استفاده را ببریم و خودمان را محکم می‌زنیم.

او درباره شرایط اردوی تیم ملی در ترکیه نیز گفت: خدا را شکر شرایط خوب بود. زمین تمرین و آب و هوا در شرایط خوبی قرار داشت و توانستیم اردوی خوبی داشته باشیم. در ازبکستان هم تمرینات خوبی داشتیم و ان‌شاء‌الله برای بازی‌های انتخابی آماده شویم.

این دروازه‌بان درباره کادر فنی تیم ملی نیز اظهار کرد: مربی دروازه‌بان‌ها تمرینات خوب و شادابی را برگزار کرد و با همه بازیکنان رفتار خوب و گرمی داشت. تمرینات اسکوچیچ هم خوب بود. او برای همه بازیکنان برنامه دارد و نکات ریز را اشاره می‌کند و فکر می‌کنم انرژی جدیدی در تیم ملی کشورمان وجود دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها