پیروزی آرژانتین و اروگوئه در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی 2022

تیم ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه در نخستین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی پیروز شدند.

پیروزی آرژانتین و اروگوئه در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی 2022
کد خبر: 437793
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۰۸:۵۷:۴۱

اعتمادآنلاین| مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی بامداد جمعه آغاز شد و تیم ملی آرژانتین در گام نخست توانست اکوادور را با یک گل شکست دهد. آلبی سلسته در یک بازی کسل کننده به لطف گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی سه امتیاز بازی را به دست آورد.

در دقیقه یازده بازیکن اکوادور روی اوکمپوس خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا مسی این ضربه را به گل تبدیل کند. در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت گل ایجاد کنند و آلبی سلسته با پیروزی به رختکن رفت.

در شروع نیمه دوم اوکمپوس فرصت گلزنی داشت که دروازه‌بان حریف توپ را به کرنر فرستاد. پس از آن اکوادور بازی بهتری به نمایش گذاشت اما نمی‌توانست موقعیت سازی کند. در وقتهای اضافه آرژانتین فرصت گلزنی داشت که دی پائول ضربه‌اش به بیرون رفت. پس از این ضربه داور سوت پایان را به صدا در آورد.

در دیگر بازی اروگوئه به مصاف شیلی رفت و توانست در دقایق آخر به پیروزی دست یابد. این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع اروگوئه تمام شد. گل نخست شاگردان اسکار تابارس توسط لوییس سوارس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 به ثمر رسید. شیلی در دقایق نخست نیمه دوم گل خورده را جبران کرد. سانچس دروازه میزبان را باز کرد. در حالی که به نظر می‌رسید قرار است امتیازها تقسیم شوند گومس گل پیروزی را برای اروگوئه به ثمر رساند.

پیش از این بازی پاراگوئه و پرو برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در ادامه هفته نخست مقدماتی جام جهانی بامداد شنبه کلمبیا به مصاف ونزوئلا می‌رود و برزیل میزبان بولیوی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها