کد خبر: 437060
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۲:۱۲
| |

آلیسون بکر 6 هفته خانه نشین شد

 آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول در تمرین روز شنبه از ناحیه کتف مصدوم شد و به همین دلیل بازی برابر استون ویلا را از دست داد و به جای او آدریان اسپانیایی به میدان رفت که 7 بار نیز دروازه خودی را باز شده دید.

آلیسون بکر 6 هفته خانه نشین شد
کد خبر: 437060
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۲:۱۲

اعتمادآنلاین| لیورپول برای اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس، دو هفته دیگر بدون دروازه بان اصلی خود یعنی آلیسون بکر به زمین خواهد آمد. این دروازه بان برزیلی در تمرین روز شنبه از ناحیه کتف مصدوم شد و به همین دلیل بازی برابر استون ویلا را از دست داد و به جای او آدریان اسپانیایی به میدان رفت که 7 بار نیز دروازه خودی را باز شده دید.

یورگن کلوپ سرمربی گفت: دو بازیکن در طول تمرین به یکدیگر برخورد کردند. یکی بلند شد ، دیگری بلند نشد. آسیب دیدگی می توانست بسیار بدتر باشد با این حال باید با این موضوع کنار امد چون چنین اتفاقاتی در زمین و تمرین رخ می دهد. اما به هر حال مشخص است که او مقابل اورتون قادر به رقابت نخواهد بود. او می تواند چهار هفته دیگر دوباره در دسترس باشد ، اما شش هفته واقع بینانه تر است.

آژاکس چهارشنبه 21 اکتبر در ورزشگاه یوهان کرویف مقابل قهرمان انگلیس به میدان خواهد آمد . آدریان، دروازه بان ذخیره اسپانیایی لیورپول در بازی برابر استون ویلا کابوس وار ظاهر شد. با این حال سرمربی آلمانی از دروازه بان تیمش حمایت کرد و گفت:‌ او نتوانست در مورد گل هایی که دریافت کردیم کاری کند. بگذارید این را بگویم: ما واقعاً به عنوان تیم به او کمک نکردیم و نمی توان دروازه بان را به تنهایی مقصر دانست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها