کد خبر: 430878
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۰۸:۲۳:۲۸
| |

افشاردوست:

نظر شخصی‌ام استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی والیبال است

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درباره انتخاب مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همیشه اعلام کرده‌ام که نظر شخصی من استفاده از مربی ایرانی بوده، اما نظر جمع استفاده از مربی خارجی است و چون تصمیم به این شکل گرفته شده، همه باید حمایت کنیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

نظر شخصی‌ام استفاده از مربی ایرانی در تیم ملی والیبال است
کد خبر: 430878
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۰۸:۲۳:۲۸

اعتمادآنلاین| محمود افشاردوست درمورد برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال و صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد، اظهار داشت: روز گذشته اولین جلسه کمیته فنی تشکیل شد و صاحب نظرانی هم در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: به هر حال آرمانی برای تیم ملی درنظر گرفته شده و آن هم حضور در جمع 4 تیم برتر المپیک است. برای رسیدن به این هدف باید شرایطی را فراهم کرد. هیأت رئیسه به این جمع بندی رسید که یک کمیته فنی تشکیل شود و روز گذشته هم همین اتفاق رخ داد. در جلسه کمیته فنی همه معتقد بودند که والیبال ایران پتانسیل صعود به جمع 4 تیم برتر المپیک را دارد.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا درخصوص مطرح شدن نام چند مربی و انتخاب یکی از آنها برای نشستن روی نیمکت تیم ملی، گفت: به هر حال همیشه نام 15 - 16 برای هدایت تیم ملی والیبال ایران مطرح است و هر کسی می‌تواند از این گزینه‌ها نام ببرد. همه اعضای کمیته فنی گفتند که چون شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که می‌تواند جز برترین‌های المپیک باشد، می‌توان از مربی خارجی سطح بالا استفاده کرد.

افشاردوست خاطرنشان کرد: جمع بندی نهایی کمیته فنی این بود که مربی خارجی برای تیم ملی انتخاب شود. قرار شده که اعضای حاضر در جلسه کمیته فنی گزینه مدنظر خود را انتخاب و معرفی کنند تا فدراسیون بتواند رایزنی‌های خود را شروع کند.

وی در پاسخ به اینکه نظرتان درمورد انتخاب مربی خارجی چیست، تصریح کرد: من همیشه اعلام کرده‌ام که نظر شخصی من استفاده از مربی ایرانی بوده، اما نظر جمع استفاده از مربی خارجی است و چون تصمیم به این شکل گرفته شده، همه باید حمایت کنیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها