کد خبر: 430106
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۱:۳۳:۵۳
| |

عضو هیأت رئیسه مجلس:

فدراسیون فوتبال حدود هزار میلیارد تومان به بیت‌المال هزینه تحمیل کرده

یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: پیش از قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، قراردادهای دیگری هم با افراد مختلف توسط فدراسیون فوتبال به امضا رسیده که متأسفانه حدود هزار میلیارد تومان در این قراردادها به بیت‌المال به ناحق هزینه تحمیل شده است.

فدراسیون فوتبال حدود هزار میلیارد تومان به بیت‌المال هزینه تحمیل کرده
کد خبر: 430106
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۱:۳۳:۵۳

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس، قراردادهای دیگری هم با افراد مختلف توسط فدراسیون فوتبال به امضا رسیده که متأسفانه حدود هزار میلیارد تومان در این قراردادها به بیت‌المال به ناحق هزینه تحمیل شده است.

وی افزود: باید این هزینه‌های به ناحق تحمل شده به طور جد مورد رسیدگی قرار گیرد و نهادهای نظارتی باید نظارت لازم را بر قراردادها داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: معاون حقوقی رئیس جمهور باید نظارت دقیقی را بر قراردادهایی که امضا می‌شود داشته باشد و از نظر حقوقی منافع مردم را مدنظر قرار دهد.

سلیمی خاطرنشان کرد: متأسفانه معاون حقوقی رئیس جمهور تنها کاری که می‌کند شکایت از منتقدین و نظارتی بر این قراردادها گویا ندارد.

وی در پایان گفت:‌ معاون حقوقی رئیس جمهور به جای شکایت از منتقدین بر قراردادهایی همچون قرارداد ویلموتس و موارد مشابه نظارت کند تا شاهد تضییع بیت‌المال در این قراردادها نباشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها