کد خبر: 427948
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۱ ۱۲:۲۴:۲۸
| |

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

باید مسببین قرارداد ویلموتس به قوه قضائیه معرفی شوند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجلس در ماجرای قرارداد ویلموتس کوتاه نمی‌آید و به جد پیگیر موضوع خواهد بود.

باید مسببین قرارداد ویلموتس به قوه قضائیه معرفی شوند
کد خبر: 427948
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۱ ۱۲:۲۴:۲۸

اعتمادآنلاین| زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مسائل پیش آمده در ماجرای قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مجلس در ماجرای قرارداد ویلموتس کوتاه نمی‌آید و به جد پیگیر موضوع خواهد بود.

وی افزود: باید مسببین انعقاد این قرارداد شناسایی و برخورد جدی با آنها صورت گیرد و برای همین منظور به قوه قضائیه معرفی شوند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: این دفعه اول نیست که شاهد انعقاد این گونه قراردادها هستیم، بلکه در پیش از این هم این گونه قراردادهای خسارت بار منعقد شده و علت آن هم نبود نظارت صحیح بوده است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: باید از مسببین انعقاد این قراردادها سؤال کرد که آیا زمانی هم که می‌خواهند برای شخص خود قرارداد خرید یا هر چیز دیگری امضا کنند بازهم این گونه بی‌پروا و بی ملاحظه رفتار می‌کنند.

وی افزود: انعقاد این گونه قراردادها که مستقیما به بیت المال خسارت وارد می‌کند آن هم در این شرایط سخت اقتصادی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: مجلس پیگیر موضوع قرارداد با ویلموتس است و این مسأله را به جد مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها