کد خبر: 422458
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۱:۱۷
| |

قهرمانی که به خاطر دوپینگ چهار سال محروم شد+ تصاویر

شایعاتی مبنی بر اینکه تست دوپینگ حمیدرضا قلی پور ملی پوش پیشین ووشو در سال 2018 مثبت شده بود وجود داشت، که اکنون مشخص شده فدراسیون جهانی ووشو نتیجه پرونده  قلی پور را پیش از این اعلام کرده است اما این خبر در ایران فاش نشده بود. 

قهرمانی که به خاطر دوپینگ چهار سال محروم شد+ تصاویر
کد خبر: 422458
|
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ ۰۸:۳۱:۱۷

اعتمادآنلاین| در گزارش فدراسیون جهانی ووشو عنوان شده که تست دوپینگ حمید رضا قلی پوردر نهمین دوره جام جهانی ساندا که در هانگژو چین برگزار شده بود، مثبت شده است.


بنابراین قلی پور طبق قوانین ضد دوپینگ فدراسیون جهانی ووشو برای چهار سال از 28 اکتبر 2018 (6 آبان 1397) تا 28 اکتبر 2022 (6 آبان 1401) محروم است.


البته قلی پور 16 بهمن 1397 و در جریان مسابقات لیگ ایران خداحافظی اش از ورزش قهرمانی را اعلام کرد و این در حالی بود که او از 6 آبان 1397 محروم بوده و این مسئله فاش نشده بود.


قلی پور در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هم عضواست و طبق آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، هیچ ورزشکاری نباید در ارتباط با قانون جهانی مبارزه با دوپینگ هیچ گونه محرومیتی دریافته کرده باشند.اکنون باید دید واکنش کمیته ملی المپیک نسبت به این مسئله چیست و از این جریان اطلاع داشته یا نه چراکه حضور قلی پور در کمیسیون نقض ایین نامه محسوب می شود.

قلی پور دوپینگ

قلی پور دوپینگ

قلی پور دوپینگ

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها