کد خبر: 415197
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۲:۵۱:۲۰
| |

عبدالله ویسی:

موافق برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیستم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: من هنوز هم موافق ادامه لیگ نیستم، اما سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفت و ما هم اطاعت کرده و بازی می‌کنیم.

موافق برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیستم
کد خبر: 415197
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۲:۵۱:۲۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: چون بازی‌ها حدود 4 ماه تعطیل بود شرایط همه تیم‌ها یکسان است و نمی‌شود گفت که جدول نشان‌دهنده فاصله ما با پرسپولیس است. شرایط آنها هم مثل ما است و ما با تمام قوا بازی می‌کنیم. پا به پای پرسپولیس می‌جنگیم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم.

وی درباره محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا گفت: ما 3 مصدوم داریم و هیچ محرومی نداریم. میلاد شیخ‌سلیمانی، جلال علی محمدی و مهران موسوی 3 مصدوم ما هستند که به بازی فردا مقابل پرسپولیس نمی‌رسند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که موافق تعطیلی لیگ بودید؟ تصریح کرد: من هنوز هم موافق ادامه لیگ نیستم، اما سازمان لیگ تصمیم به برگزاری بازی‌ها گرفت و ما هم اطاعت کرده و بازی می‌کنیم. شرایط از قبل خیلی سخت‌تر است و امیدوارم که اتفاق ناگواری برای هیچ فوتبالیست، خانواده آنها و عوامل اجرایی مسابقات نیفتد.

ویسی در خصوص اینکه در حین برگزاری مسابقات فوتبال پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: چون در مسابقات جو سنگین است و تمرکز کافی برای رعایت پروتکل‌ها وجود ندارد، مطمئنا اتفاقات ناگواری می‌افتد و بازیکنان با هم برخورد دارند؛ رعایت پروتکل‌ها سخت است و عملی نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که نگرانی بازی با پرسپولیس نیست؟ اظهار داشت: ما جدول را فراموش کردیم و به بچه‌ها گفتیم 9 بازی داریم و باید جزء 3 تیم اول جدول در این چند بازی باقی‌مانده باشیم، شرایط تیم‌ها‌ یکسان است. با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم و امیدوار به کسب 3 امتیاز هستیم و به نباختن و گرفتن امتیاز فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که خواسته‌هایش در زمان آماده‌سازی برآورده شده است؟ گفت: چون من شناخت کافی نسبت به تیم نداشتم، باید از نوع بازی و رفتار بازیکنان بیشتر شناخت پیدا می‌کردم. خوشبختانه در تمام بازی‌های دوستانه ما بازنده نبودیم و به نباختن عادت کرده‌ایم و با همین تفکرات وارد مسابقات می‌شویم.

ویسی در خصوص ضعف خط دفاعی پیکان خاطرنشان کرد: خط دفاع پیکان ضعیف نیست، شکل دفاعی ما بد بود. خیلی کار کردیم و در تعطلیلات زودتر از سازمان لیگ تمرینات‌مان را شروع کردیم. بین خطوط ما فاصله زیاد بود و الان بهتر شدیم و مطمئنا پیکان جدیدی خواهیم دید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها