کد خبر: 414667
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۲:۴۳
| |

یورگن کلوپ:

همه چیز در لیورپول عالی است

مربی آلمانی لیورپول بعد از برد این تیم برابر کریستال پالاس گفت: فضای زمین باور نکردنی بود. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که دوست دارم بهترین بازی فصل شما را ببینم. دوست دارم که این بازی را یک بار دیگر ببینم.

همه چیز در لیورپول عالی است
کد خبر: 414667
|
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۰۹:۴۲:۴۳

اعتمادآنلاین| لیورپول در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از کریستال پالاس پذیرایی کرد و توانست با 4 گل حریف خود را شکست دهد.

لیورپول با پیروزی در این دیدار تنها یک گام تا نهایی کردن قهرمانی خود فاصله دارد و اگر سیتی نتواند لیورپول را شکست دهد قرمزپوشان بعد از 30 سال قهرمان می‌شوند.

کلوپ بعد از بازی گفت: تصور کنید اگر این ورزشگاه پر از تماشاگر بود و هواداران می‌توانستند این نمایش را ببینند. بازیکنان لیورپول طوری بازی کردند که انگار همه هواداران در ورزشگاه هستند. این بهترین بازی هجومی ما بود.

او ادامه داد: فضای زمین باور نکردنی بود. قبل از بازی به بازیکنان گفتم که دوست دارم بهترین بازی فصل شما را ببینم. دوست دارم که این بازی را یک بار دیگر ببینم. این بدون شک بهترین بازی هجومی ما بود و بیش‌ترین فشار را روی حریف آوردیم. بازیکنان لیورپول در شرایط بسیار خوبی هستند و همه چیز عالی است. باید امشب دوباره خود را به هواداران ثابت می‌کردیم و نشان می‌دادیم که چرا صدرنشین هستیم و خوشبختانه این‌گونه هم شد.

کلوپ درباره اظهارات گواردیولا که گفته بود در دیدار برابر چلسی از تیم دوم استفاده می‌کند، گفت: سیتی تیم بسیار خوبی است. گواردیولا به دنبال ماجراجویی است. فوتبالی که سیتی ارائه می‌دهد باور نکردنی است. ما با آن‌ها فرق داریم و باید این‌گونه هم باشد. ما دو سبک متفاوت داریم که هر دو خوب هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها