کد خبر: 411898
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۰۸:۱۳:۰۶
| |

بیرانوند چه درخواستی از مسئولان استان لرستان دارد؟

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: لرستان سرشار از استعداد ورزشی است و افراد مستعد فوتبالی زیادی دارد اما به‌علت نبود تیم در لیگ برتر و دسته اول خیلی از این استعدادها راه به جایی نمی‌برند.

بیرانوند چه درخواستی از مسئولان استان لرستان دارد؟
کد خبر: 411898
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۰۸:۱۳:۰۶

اعتمادآنلاین| علیرضا بیرانوند، اظهار کرد: برای راه‌اندازی کمپ استعدادیابی در خرم‌آباد با مسئولان استانی رایزنی‌هایی انجام داده‌ام اما هنوز نهایی نشده است.

وی ادامه داد: لرستان سرشار از استعداد ورزشی است و افراد مستعد فوتبالی زیادی دارد اما به‌علت نبود تیم در لیگ برتر و دسته اول خیلی از این استعدادها راه به جایی نمی‌برند.

بیرانوند با بیان اینکه در خرم‌آباد خیلی‌ها به او مراجعه می‌کنند که فرزندان مستعدی دارند، تاکید کرد: با این کمپ می‌توان آنان را هدایت کرد تا پرورش یابند.

این دروازه‌بان لرستانی با بیان اینکه به دنبال درآمد از این کمپ یا مدرسه فوتبال نیست به سرنوشت خودش برای رسیدن به سطح اول فوتبال کشور اشاره کرد و افزود: نمی‌خواهم افراد مستعد مثل من زجر بکشند، خیلی از آنان در این مسیر کم می‌آورند، چون شرایط بسیار بدی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان استان لرستان من را در این راه کمک کنند، افزود: به دنبال یک زمین در خرم‌آباد هستم و اگر این امر محقق شود در آینده‌ی نه‌چندان دور این کمپ راه‌اندازی می‌شود.

بیرانوند تاکید کرد: بدون تردید وجود چنین کمپی در لرستان می‌تواند آینده خوبی برای افراد مستعد رقم بزند، چون در اینجا تیم لیگ برتری نداریم و بسیاری از فوتبالیست‌های لرستانی با حضور در تیم‌های استان‌های دیگر و پس از دادن تست، موفق شده‌اند نامی برای خود دست و پا کنند.

این دوازه‌بان ملی‌پوش گفت: امیدوارم مسئولان استان مرا در این راه حمایت کنند چون به نفع لرستان و استعدادهای این دیار است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها