کد خبر: 411442
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

سرمربی سپاهان:

بازیکنان برای ادامه لیگ فوتبال زنان آمادگی ندارند

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: خیلی وقت است که بدلیل کرونا بازی‌ها تعطیل شده است و بازیکنان هم برای ادامه مسابقات لیگ برتر آمادگی ندارند و آسیب می‌بینند.

بازیکنان برای ادامه لیگ فوتبال زنان آمادگی ندارند
کد خبر: 411442
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۳ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| بیان محمودی اظهار داشت: فاصله خیلی زیادی میان بازی‌های لیگ برتر فوتبال زنان این فصل افتاده است. اکنون هیچ کدام از بازیکنان از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار نیستند و احتمال آسیب‌دیدگی خیلی زیاد است. علاوه بر آن کووید-19 بیماری خطرناکی محسوب می‌شود و از روزی که لیگ تعطیل شده است شرایط بحرانی همینطور ادامه دارد. حتی دارویی برای آن نیست و هر روز این وضعیت بدتر می‌شود.

وی افزود: بهتر است تا سازمان لیگ سریع قهرمان لیگ را اعلام کند. حتی برای فصل بعد هم اولویت با سلامتی بازیکنان است و باید سازمان تدبیری برای سلامتی فوتبالیست‌ها و کادر فنی بیاندیشد زیرا تمامی بازیکنان توانایی پرواز با هواپیما را ندارند و اگر با اتوبوس هم به مسابقات بروند معلوم نیست که چه کسی در آن اتوبوس بیمار است و شرایط خطرناکی دارد.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: برای فصل بعد هم چیزی مشخص نیست اما سازمان لیگ نظرم را درخصوص ادامه مسابقات پرسید و گفتم ما مربیان موافق تعطیل و مختومه اعلام شدن ادامه این رقابت‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین نقطه قوت لیگ این فصل قبل از بیماری کرونا منظم برگزار شدن مسابقات بود اما پوشش رسانه‌ای خوبی نداشتیم که این امر بزرگ‌ترین ضعف این فصل بود.

محمودی درخصوص قراردادهای بازیکنان عنوان کرد: سپاهان باشگاهی منظم و با مدیریت خوب بوده و تاکنون 70 درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرده است. این 30 درصد باقی مانده هم منتظر تصمیم‌گیری سازمان لیگ است تا بپردازد زیرا مبلغ قرارداد بازیکنان زیاد نیست تا نخواهد آن را پرداخت کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها