کد خبر: 410229
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۰۸:۴۰:۰۶
| |

چرا تیم‌های فوتسال تست کرونا نمی‌دهند؟

در حالی که تاریخ 2 تیر برای برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ دسته اول فوتسال مشخص شده است هنوز هیچکدام از تیم‌ها تست کرونا نداده‌اند.

چرا تیم‌های فوتسال تست کرونا نمی‌دهند؟
کد خبر: 410229
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۸ ۰۸:۴۰:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ ستاد مقابله با کرونا در ورزش چندی پیش مجوز شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی را صادر کرد که بر همین اساس سازمان لیگ فوتسال هم برای برگزاری فینال لیگ برتر و بازی‌های باقیمانده و پلی اف لیگ دسته اول فوتسال برنامه ریزی کرد.

البته مثل فوتبالی‌ها برای فوتسالی‌ها هم استارت تمرینات منوط به انجام تست کرونا شد. در حالی که تاریخ 2 تیر برای برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ دسته اول فوتسال مشخص شده است هنوز هیچکدام از تیم‌ها تست کرونا نداده‌اند. در روزهای گذشته برخی تیم‌ها تصاویری از تست کرونای خود را در فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر کردند اما بنا بر اعلام رئیس سازمان لیگ فوتسال تا کنون هیچ تیمی جواب تست‌ها را در اختیار آن‌ها قرار نداده است.

آرش جابری در این خصوص گفت: "ما تا دیروز (شنبه) هم به تیم‌ها مهلت دادیم تا تست‌های خود را برای ما بفرستند اما در کمال تعجب هیچ تیم لیگ دسته اولی در این باره اقدامی نکرده و جوابی برای ما نفرستاده است. ما نهایت همکاری را باشگاه‌ها داشتیم و به مسئولان مربوطه گزارش خواهیم داد که تیم‌های لیگ دسته اولی تست کرونا نداده‌اند."

به این ترتیب به نظر می‌رسد برگزاری ادامه بازی‌های لیگ دسته اول در هاله‌ای از ابهام باشد و با توجه به اینکه ندادن تست کرونا با برخورد انضباطی هم روبرو خواهد شد، تیم‌ها باید منتظر این اتفاق هم باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها