کد خبر: 408672
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۱:۱۸
| |

محمدرضا زنوزی:

گوش شنوایی در فوتبال ایران وجود ندارد

مالک باشگاه تراکتور گفت: برخی تیم‌ها مثل چهار باشگاه خصوصی حرفشان را می‌زنند، ولی برخی باشگاه‌ها به دلیل وابستگی مدیران و مربیانشان به دولت، نمی‌توانند حرفشان را بزنند.

گوش شنوایی در فوتبال ایران وجود ندارد
کد خبر: 408672
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ۱۶:۴۱:۱۸

اعتمادآنلاین| ‌ «محمدرضا زنوزی مطلق» در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ورزش، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: من هوادار دو تیم تراکتور و ماشین سازی هستم و به عنوان هوادار این دو تیم صحبت می‌کنم، این دو تیم تحت مالکیت شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری خود هستند. همچنین جا دارد از هواداران تراکتور و ماشین‌سازی تشکر کرده و دست تک تک‌شان را ببوسم.

وی در خصوص بیانیه چهار باشگاه خصوصی فوتبال ایران، بیان کرد: بیانیه‌ای صادر کرده و دیدگاه‌های مدیران چهار باشگاه خصوصی را به مردم و مسئولان اعلام کرده‌ایم، مثل اینکه گوش شنوایی وجود ندارد. دیدگاه ما همان دیدگاه‌هایی است که در نامه نوشته شده است.

زنوزی با تاکید اینکه پروتکل‌های فیفا و بهداشت جهانی باید رعایت شود، بیان کرد: با شرایط موجود، به این زودی‌ها این پروتکل در باشگاه‌ها، زمین‌های فوتبال و سایر اماکن درگیر اجرا نمی‌شود. بنده سخنان آقای نکونام را هم گوش دادم، دیدگاه‌های بسیار خوبی داشتند و حرفمان یکسان است. برخی تیم‌ها مثل چهار باشگاه خصوصی حرفشان را می‌زنند، ولی برخی باشگاه‌ها به دلیل وابستگی مدیران و مربیانشان به دولت، نمی‌توانند حرفشان را بزنند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها