کد خبر: 403842
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۳:۳۲:۰۰
| |

دانمارک برای میزبانی تمامی بازیهای یورو 2020 اعلام آمادگی کرد

کمیته برگزار کننده رقابت های دانمارک در مسابقات فوتبال اروپا آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات یورو 2020 در سال 2021 اعلام کردند.

دانمارک برای میزبانی تمامی بازیهای یورو 2020 اعلام آمادگی کرد
کد خبر: 403842
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۳:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شهر کپنهاگ آمادگی خود برای میزبانی از تمامی بازیهای یورو 2020 را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، کمیته برگزار کننده رقابت های دانمارک در مسابقات فوتبال اروپا آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات یورو 2020 در سال 2021 اعلام کردند. این گزارش توسط دفتر مطبوعات اتحادیه فوتبال دانمارک (DBU) منتشر شده است.

در تاریخ 17 مارس ، مسابقات یورو 2020 به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا در سال 2021 به تعویق افتاد. شهرهای برگزار کننده باید هدف خود را برای میزبانی مسابقات تا یک تاریخ مشخص تأیید کنند.

در این گزارش آمده است: "کپنهاگ آماده است تا تابستان سال 2021 میزبان مسابقات قهرمانی اروپا باشد." خاطرنشان می شود که کمیته برگزار کننده بخش دانمارک در مسابقات اروپا پیش از این ضمانت هایی را برای برگزاری این مسابقات به یوفا ارسال کرده بود."

جسپر مولر ، رئیس DBU گفت: "مسابقات یورو 2020 یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی در جهان است. ما یک فرصت تاریخی داشتیم که چهار مسابقه را در کپنهاگ برگزار کنیم. این یک رویداد عالی برای تیم ملی و هواداران دانمارکی خواهد بود و اکنون آماده هستیم تمامی دیدارها را نیز میزبانی کنیم"

مسابقات یورو 2020 قرار بود در 12 شهر اروپا برگزار شود: سن پترزبورگ، لندن، مونیخ، باکو، رم، بخارست، دوبلین، کپنهاگ، بیلبائو، گلاسکو، بوداپست و آمستردام این شهر ها بودند تا اینکه ویروس کرونا باعث لغو خیلی از رویدادها در اروپا شد. کپنهاگ باید چهار مسابقه از این مسابقات را برگزار کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها