کد خبر: 403759
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۹:۴۰:۰۲
| |

رضا ترابیان:

بهترین راه این است که لیگ به صورت فشرده برگزار شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: برگزار نشدن لیگ تبعات بدی دارد، نمی شود به راحتی تیم قهرمان یا سقوط کننده را انتخاب کرد. حتی نمی شود تکلیف لیگ یک و لیگ دو را مشخص کرد.

بهترین راه این است که لیگ به صورت فشرده برگزار شود
کد خبر: 403759
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۰۹:۴۰:۰۲

اعتمادآنلاین| پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس برای ادامه موفقیت‌های خود نیاز به مدیران قدرتمند و کاربلد دارد.

رضا ترابیان در خصوص حواشی که در مورد برگزاری یا عدم برگزاری این فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان وجود دارد، گفت: برگزار نشدن لیگ تبعات بدی دارد، نمی شود به راحتی تیم قهرمان یا سقوط کننده را انتخاب کرد. حتی نمی شود تکلیف لیگ یک و لیگ دو را مشخص کرد.

وی ادامه داد: وقتی اماکن عمومی مثل مترو یا اتوبوس راه اندازی مجدد شد، می‌توان با رعایت نکات بهداشتی و بدون تماشاگر لیگ را برگزار کرد و مانعی برای بروز حاشیه شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا در صورت برگزار نشدن لیگ قرمان اعلام‌کردن پرسپولیس درست است یا خیر تاکید؟ کرد: پرسپولیس 10 امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر اندوخته دارد و طبیعی است که به عنوان قهرمان معرفی شود، اما از طرفی 27 امتیاز از لیگ باقی مانده است. بهترین راه این است که لیگ به صورت فشرده برگزار شود.

ترابیان درباره اختلافات مدیریتی که در باشگاه پرسپولیس وجود دارد عنوان کرد بدبختانه مشکلات مدیریتی هیچ وقت دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد و لطمه بزرگی به این باشگاه می زند.

وی افزود: الان دو ماه است باشگاه مدیرعامل ندارد و باید پرسید که تکلیف بدهی‌ها یا مشکلات دیگر چه می شود؟ پرسپولیس مدیر با اصالت می خواهد تا بتواند باشگاه را جمع کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چرا برای این باشگاه مدیرعامل انتخاب نمی‌شود، گفت: باور کنید انتخاب مدیر برای پرسپولیس سخت نیست. نباید در سال شاد حضور چند مدیر باشیم. متاسفانه هر کسی می آید خرابکاری می کند و مشکل روی دسته نفر بعدی می گذارد. میشود با کمی فکر مدیرانی برای پرسپولیس انتخاب کرد که تا سالها به این تیم خدمت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها