کد خبر: 401549
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۳:۵۹:۱۲
| |

احمد دنیامالی:

تلاش می کنم بدون حضور در هیئت مدیره و دخالت در امور ملوان به تیم کمک کنم

احمد دنیامالی، عضو هیات مدیره سابق ملوان گفت: درباره ملوان و ورزش و استادیوم باید بگویم که بدون شک با تمام توان کمک خواهیم کرد.

تلاش می کنم بدون حضور در هیئت مدیره و دخالت در امور ملوان به تیم کمک کنم
کد خبر: 401549
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۳:۵۹:۱۲

اعتمادآنلاین| بعد از سقوط ملوان به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران در دهه‌های گذشته که از محبوبیت بالایی نیز بین گیلانی‌ها برخوردار است، بی توچهی به این تیم به اوج خود رسیده است. تا جایی که بعد از کسر امتیاز و احتمال سقوط آنها حتی به دسته پایین‌تر، طی دو فصل اخیر حتی نسبت به ترمیم سکوهای تخریب شده نیز بی توجهی شده و این موضوع باعث شده تا هواداران برای حضور در استادیوم با مشکل مواجه شوند.


احمد دنیامالی، عضو هیات مدیره سابق ملوان و نماینده منتخب شهرستان انزلی در مراسم دریافت اعتبارنامه خود در محل فرمانداری این شهرستان در خصوص موضوع ملوان و ورزش انزلی در میان محاصره خبرنگارانی که نگران وضعیت این تیم بودند، گفت:درباره ملوان و ورزش و استادیوم باید بگویم که بدون شک با تمام توان کمک خواهیم کرد در روز گذشته جلسه ایی بابت ملوان داشتم من تمام تلاشم را در مورد ملوان خواهم کرد که بدون حضور در هیئت مدیره و دخالت در امور ملوان به تیم کمک کنم تا بتواند ساختار خوبی برای دریافت مجوز حرفه ایی برای خود بسازد. ما شک نداریم که وقتی حال ملوان خوب باشد روحیه مردم شهر بهتر خواهدشد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها