کد خبر: 398119
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۰۸:۲۲:۱۶
| |

هانیه عاشوری:

فدراسیون توجهی به کشتی زنان ندارد

دختر طلایی کشتی آلیش ایران از بی‌توجهی مسئولان این فدراسیون به کشتی زنان انتقاد کرد.

فدراسیون توجهی به کشتی زنان ندارد
کد خبر: 398119
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۰۸:۲۲:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ هانیه عاشوری، اولین بانوی کشتی‌گیر ایران است که در مسابقات قهرمانی جهان آلیش مدال طلا به دست آورد و در قهرمانی تیم ایران در جهان نقش بسزایی داشت. او این روزها در خانه تمرینات خود را دنبال می‌کند اما از نحوه رسیدگی و توجه به کشتی بانوان انتقاد دارد. ( بیشتر بخوانیم )

عاشوری در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت پیگیری تمرینات خود در شرایط شیوع کرونا اشاره کرد وگفت: تمریناتم را در خانه انجام می‌دهم، وسایلم کم است اما به هر حال تمرین می‌کنم. الان در بندرعباس هستم و غروب‌ها در ساحل دریا می‌دوم و بعد از آن هم با وزنه و طناب کار می‌کنم.

او در ادامه گفت: وقتی به ایران برگشتم جایی نرفتم و فقط تمریناتم را انجام دادم. کسی هم سراغی از من نگرفت و فدراسیون بعد از قهرمانی جهان توجهی نکرد که ببیند تمرینی دارم یا نه. ابتدا در کرمانشاه زیر نظر سپیده گل منصوری تمرین می‌کردم و بعد از آن هم به بندرعباس برگشتم.

این کشتی‌گیر در مورد پاداشی که پس از قهرمانی جهان دریافت کرد، گفت: فدراسیون دو میلیون و 500 هزار تومان به من جایزه داد که ای کاش آن را هم نمی‌دادند؛ به نظر شما این مبلغ برای یک قهرمان جهان کافی است؟ ( بیشتر بخوانیم )

او از بی‌توجهی به کشتی بانوان انتقاد کرد و گفت: در ابتدا نگاه‌ها چندان مثبت نبود اما وقتی قهرمان جهان شدیم، دید رئیس فدراسیون بهتر شد. اگر به ما رسیدگی کنند، کشتی بانوان رشته خوبی است اما رسیدگی وجود ندارد و ورزشکار دلسرد می‌شود. از مسئولان می‌خواهم که به دختران ورزشکار رسیدگی کنند. وقتی من قهرمان شدم، کسی هیچ عکس العملی نشان نداد و فقط آقای دبیر همین مبلغی را که گفتم به عنوان پاداش به من داد اما کسی دیگر پیگیری نکرد. ( بیشتر بخوانیم )

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها