کد خبر: 395009
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۲:۰۳:۰۰
| |

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر:

بهترین راهکار، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است

مجید جلالی اعتقاد دارد که بازی‌های باقی‌مانده نوزدهمین دوره لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار شود.

بهترین راهکار، برگزاری لیگ بدون تماشاگر است
کد خبر: 395009
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۶ ۱۲:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید جلالی درباره بحث‌هایی که درخصوص لغو یا ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌شود، گفت: به طور کلی، کسانی باید در این زمینه اظهارنظر کنند که مسئولیت دارند. امکان دارد من و 10 نفر دیگر به این سوال پاسخ دهیم اما مسئولیت و تبعات حرف‌های‌مان را نمی‌پذیریم. صحبت‌های ما شاید نتواند منافع همه را در نظر بگیرد.

او با بیان اینکه تعطیلی لیگ تبعات زیادی را به همراه خواهد داشت، گفت: کسی باید درباره لغو بازی‌های لیگ نظر بدهد که مسئولیت تبعاتش را بپذیرد. اگر من بخواهم پاسخ دهم، راهکاری نمی‌توانم پیدا کنم که همه موافق باشند. ما راهی را می‌گوییم که درنهایت ببینیم منافع‌مان کجای کار است.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بهترین کار این است که 9 بازی باقی‌مانده لیگ برتر را انجام دهیم. امکان دارد برگزاری بازی‌ها به اوایل اردیبهشت یا اواسط آن کشیده شود اما بازی‌ها را بدون تماشاگر و در فاصله زمانی کم برگزار کنیم. به عنوان مثال در 35 روز مسابقات را تمام کنیم تا به تقویم لیگ آینده لطمه‌ای دارد نشود.

جلالی افزود: شاید ویروس کرونا تا دو ماه دیگر نیز تمام نشود، آن‌وقت می‌توانیم دنبال راه‌‌حل دیگری باشیم. قطعا لیگ‌های معتبر دنیا تمهیداتی می‌اندیشند و ما نیز می‌توانیم راه‌حلی پیدا کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها