کد خبر: 394713
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۴:۴۸:۰۲
| |

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس:

فدراسیون بوکس برای سفارت ایران در اردن شرطی نگذاشت/ هدف شایعه پراکنان را نمی‌دانم

حسین ثوری گفت: برای آوردن بسته‌های بهداشتی از اردن به تهران، برای سفارت جمهوری اسلامی ایران شرطی نگذاشتیم و هدف این شایعه پراکنی‌ها را نمی‌دانم.

فدراسیون بوکس برای سفارت ایران در اردن شرطی نگذاشت/ هدف شایعه پراکنان را نمی‌دانم
کد خبر: 394713
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۴:۴۸:۰۲

اعتمادآنلاین| تیم ملی بوکس ایران به تازگی توانست از رقابت‌های انتخابی المپیک در اردن با کسب دو سهمیه به کشور بازگردد، اما گویا بازگشت تیم ملی از اردن به تهران با حواشی همراه بوده است. طبق نوشته‌های شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای، در صفحه شخصی اینستاگرامش، ماجرا از این قرار بوده که سفارت جمهوری اسلامی ایران در اردن از کاروان تیم ملی بوکس درخواست کرده تا یکسری بسته‌های بهداشتی را جهت کمک به کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا در ایران، با خود به تهران بیاورد که این موضوع به دلیل شرطی که فدراسیون بوکس برای سفارت ایران گذاشته، منتفی شده است.

طبق گفته وی، مسئولان فدراسیون بوکس برای سفارت ایران شرط گذاشته‌اند که اگر قرار است این بسته‌ها را با خود به تهران ببرند، باید تعدادی از این لوازم بهداشتی که شامل ژل‌های ضد عفونی بوده را به اعضای تیم ‌ملی اهدا کنند در غیر این صورت چنین کاری نخواهند کرد (این ژل‌ها توسط یک شرکت اردنی به ایران اهدا شده است).

این پست اینستاگرامی در رسانه‌ها بازتاب داشت اما حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی در اردن بود، در این ‌مورد به ایسنا گفت: این صحبت‌ها واقعا شایعه بوده و چنین شرطی وجود نداشته است. حتی من در زمان ‌پرواز با سفارت ایران تماس گرفتم که بسته‌ها را بیاورند تا ما با خود به ایران بیاوریم، اما گفتند بسته‌ها آماده نیست. ما از ابتدا هم تنها گفتیم که اگر امکانش باشد تعدادی از این ژل‌های ضدعفونی به خانواده‌های این ملی‌پوشان نیز اهدا شود، وگرنه هیچ شرطی نگذاشتیم. مسئولان سفارت هم‌ گفتند که‌ مشکلی ندارد و به تعداد نیاز اعضای تیم‌ ملی اهدا می‌کنند.

او افزود: واقعا اهداف برخی افراد از پخش کردن این دروغ‌ها را نمی‌دانم و واقعا برای آن‌ها متاسفم. حتی من به سفارت گفتم که بسته‌ها را تا ساعت 7 صبح به دست ما برسانند، اما بسته‌ها آماده نشد و خودشان به ما این‌ موضوع را اطلاع دادند. حتی روز پرواز هم به سفارت ایران در اردن زنگ زدم که گفتند این بسته‌ها آماده نیست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها