کد خبر: 393187
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۹:۰۰
| |

دلیل علی‌نژاد برای برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان در روزهای درگیر با کرونا

معاون وزیر ورزش گفت: اگر به خاطر ویروس کرونا انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان را برگزار نمی کردیم، انتخابات تا شهریور به تعویق می افتاد.

دلیل علی‌نژاد برای برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان در روزهای درگیر با کرونا
کد خبر: 393187
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی علی‌نژاد در مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان، درگذشت سیامند رحمان را تسلیت گفت و افزود: سیامند پهلوان بسیار خوبی بود. امیدوارم ورزشکاران دیگر ما به سلامت باشند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، گفت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که با وجود ویروس کرونا آمدند، همان‌طور که گفتم ما ویروس بلاتکلیفی را خطرناک‌تر از کرونا می‌دانیم. از زحمات آقای صمیمی هم تشکر می‌کنم. حضور خسروی‌وفا هم باعث می‌شود فدراسیون بتواند از تجربیات او و همین‌طور صمیمی استفاده کند.

علی‌نژاد یادآور شد: فدراسیون جانبازان و معلولان بعد از انقلاب شکوفا شده است و این خانواده کارش را خوب انجام داده است. پیشرفت متوقف نمی‌شود و می‌توان شرایط بهتری هم داشت به شرطی که همه در کنار هم باشیم. این همدلی برای وضعیت خوب در پارالمپیک کمک می‌کند.

معاون وزیر ورزش گفت: اگر امروز انتخابات را برگزار نمی‌کردیم معلوم نبود این ویروس تا کی در کشورمان باقی می‌ماند به همین دلیل انتخابات تا شهریور و مهر به تعویق می‌افتاد به خاطر همین اصرار داشتیم انتخابات برگزار شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها