کد خبر: 391930
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۳:۵۵:۳۰
| |

سرمربی کریستال پالاس در گروه سنی پرخطر برابر کرونا

مقامات ورزشی و پخش کنندگان تلویزیونی رقابت‌های لیگ جزیره با فراخوان دولت گرد هم خواهند آمد تا در مورد اقدامات مرتبط با تحدید ویروس کرونا بحث و تبادل نظر کنند و این در حالی است که لیگ جزیره در نظر دارد تا ورود افراد بالای 70 سال را به ورزشگاه‌ها ممنوع کند.

سرمربی کریستال پالاس در گروه سنی پرخطر برابر کرونا
کد خبر: 391930
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ ۱۳:۵۵:۳۰

اعتمادآنلاین| جلسات مرتبط با این موضوع دوشنبه هفته جاری در لندن برگزار می‌شود و احتمالات گوناگونی را در صورت شیوع بیشتر کرونا پوشش خواهد داد.

در این بین، خبرنگار اسکای‌نیوز در خصوص اتفاقات محتمل برای لیگ جزیره گفت: لیگ برتر جزیره خود را برای احتمال آماده می‌کند که به توصیه سازمان بهداشت انگلیس تعدادی از بازی‌های این فصل را پشت درهای بسته برگزار کند؛ درست مشابه اتفاقی که برای برخی از لیگ‌های اروپایی همچون سری‌آ رخ داده است.

خبرنگار اسکای‌نیوز در ادامه افزود: علاوه بر این، لیگ جزیره سایر برنامه‌های پیشگیرانه را مد نظر قرار خواهد داد؛ برنامه‌هایی که از جمله آنها می‌توان به توصیه یا حتی ممنوعیت ورود افراد بالای 70 ساله به ورزشگاه‌ها اشاره کرد زیرا براساس یافته‌ها این گروه در معرض بیشترین خطر شیوع کرونا هستند.

چنین ممنوعیتی سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس و کنونی باشگاه کریستال پالاس یعنی «روی هادسون» را نیز که 72 سال دارد، شامل می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها