کد خبر: 390482
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

استکی:

در مسابقات گزینشی المپیک هر مسابقه حکم فینال را دارد/ شخصیت کسب سهمیه را داریم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با بچه‌ها صحبت کردم و باید بازی به بازی پیش برویم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و اصلا حق اشتباه نداریم.

در مسابقات گزینشی المپیک هر مسابقه حکم فینال را دارد/ شخصیت کسب سهمیه را داریم
کد خبر: 390482
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۳ ۱۰:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا استکی درخصوص قرعه‌کشی مسابقات بوکس گزینشی المپیک گفت: قرعه‌کشی مسابقات انجام شد و بوکسورهای کشورمان حریفان خود را شناختند. در قاره آسیا نمی‌توان از راحت‌بودن مسابقه‌ای صحبت کرد. شاید دو، سه بوکسور تیم ملی در مسابقه نخست بازی راحت‌تری داشته باشند اما سایر نمایندگان کشورمان بعد از برتری در دور نخست، در مراحل بعد با بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان مسابقه خواهند داد.

او افزود: با بچه‌ها صحبت کردم و باید بازی به بازی پیش برویم و هر بازی برای ما حکم یک دیدار فینال را دارد و اصلا حق اشتباه نداریم.

این هیجان را دارم که هرچه زودتر عملکرد بچه‌ها را مشاهده کنم و دوست دارم با حریفان قدرتمند‌تری بازی کنند. بازی کردن با بوکسورهای ازبکستان، قزاقستان، هند و حتی چین که تیم فوق‌العاده قدرتمندی دارد برای من هیجان انگیز است.

سرمربی تیم ملی گفت: پیش از قرعه‌کشی عنوان کرده بودم و باز هم می‌گویم که اصلا ناامید نیستیم. این تیم شخصیت مدال‌آوری و کسب سهمیه المپیک را دارد و متحدترین تیمی است که تا به حال در آن کار کردم. از همه مردم خواهش می‌کنم برای بچه‌ها دعا کنند تا بتوانیم از این مسابقات دست پر بازگردیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها