کد خبر: 390007
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۳:۰۰
| |

گواردیولا:

وقت جشن گرفتن نیست

پپ گواردیولا عقیده دارد تیمش باید به آینده تمرکز کند و بازی‌های پیشین را به فراموشی سپارد تا موفقیت‌های بیشتری را تجربه کند.

وقت جشن گرفتن نیست
کد خبر: 390007
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۹:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از ساکرنت، در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم منچسترسیتی و استون ویلا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک منچسترسیتی به پایان رسید تا این تیم برای سومین فصل پیاپی جام قهرمانی اتحادیه (کارابائو کاپ) را بالای سر ببرد.

سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتی و رودریگو برای سیتی گلزنی کردند و ساماتا تک گل استون ویلا را وارد دروازه سیتی کرد. به این ترتیب منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا اولین جام فصل را به دست آورد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری برابر استون ویلا گفت: خوشحالم که تیمم توانست یک قهرمانی دیگر به دست آورد. چند بازی سخت و مهم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و الان کمی استراحت خواهیم کرد تا در ادامه در جام حذفی انگلیس با شفیلدونزدی دیدار کنیم. الان وقت جشن گرفتن نیست. از بازیکنانم خواستم به آینده نزدیک فکر کنند و تمرکز خودشان را برهم نزنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قهرمانی‌های مداوم ما در انگلیس نشان از ثبات خوبی می‌دهد که داریم و این لذت بخش است. خیلی خوب است که توانستیم خودمان را در زمین ثابت و سبک فوتبالی خودمان را به حریف دیکته کنیم. غیر از لیگ قهرمانان اروپا ما در تمامی رقابت‌ها موفق عمل کرده‌ایم و این به خاطر بازیکنان فوق العاده‌ای بوده است که من در اختیار دارم. خیلی از تیم‌های قهرمان در سال بعد افت فاحش دارند و در رده‌های پنجم، ششم یا هفتم قرار می‌گیرند ولی ما هنوز در رده دوم هستیم و 7 امتیاز با تیم سوم فاصله داریم.

منچسترسیتی در بازی بعدی خود باید چهارشنبه شب به دیدار شفیلدونزدی در جام حذفی انگلیس برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها