کد خبر: 389090
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۰۰:۴۶
| |

سرپرست تیم ملی بوکس ایران:

نباید نگران داوری‌ها در انتخابی المپیک باشیم

سرپرست تیم ملی بوکس ایران با تمجید از عملکرد فدراسیون بوکس بخاطر زود اعزام کردن تیم ملی به اردن، افزود: تیم ایران شرایط خوبی دارد و داورها نیز از آسیا و اقیانوسیه نیستند، نباید نگرا قضاوت‌ها در انتخابی المپیک باشیم.

نباید نگران داوری‌ها در انتخابی المپیک باشیم
کد خبر: 389090
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ ۱۰:۰۰:۴۶

اعتمادآنلاین| عیسی گل‌محمدی با اشاره به مزیت‌های زودتر اعزام شدن تیم ملی بوکس به کشور اردن برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، توضیح داد: باید از فدراسیون بوکس تشکر کرد که در این زمینه باهوش عمل کرد و تیم را زودتر به اردن فرستاد. امکان داشت با لغو پروازها تیم ملی مسابقات انتخابی المپیک را از دست بدهد که در آن صورت یک شکست بزرگ برای بوکس ایران به شمار می‌رفت.

او همچنین با اشاره به شانس خوب ایران برای کسب سهمیه در این دوره از رقابت‌ها نیز گفت: معتقدم که اگر به قرعه بدی نخوریم می‌توانیم سهمیه بگیریم چون داوران این دوره از آسیا و اقیانوسیه نیستند. همچنین داورها هم با قرعه کشی انتخاب شده‌اند. با توجه به این شرایط نباید نگران باشیم چون فکر می‌کنم قضاوت‌های خوبی را در این مسابقات شاهد باشیم.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: تنها باید امیدوار بود که قرعه خوبی برای بوکسورهای ما بیافتد، در این صورت می‌توانیم تاریخ سازی کنیم. بنده هم اکثر نفرات تیم ملی را در این تیم اعزامی می‌شناسم. افرادی چون رضایی، کاظم‌زاده، احمدی‌صفا، موسوی و ... لیاقت کسب سهمیه را دارند که تنها باید با قرعه خوبی رو به رو شوند.

او همچنین در مورد شرایط و روند آماده سازی تیم ملی بوکس نیز گفت: به نظر من استکی با هوش بود و مربیان خوبی را در کنار خود به کار گرفت. از نزدیک تیم را ندیده‌ام اما طبق صحبت‌هایی که ملی‌پوشان دیده‌ام به نظرم آمادگی خوبی دارند و همه از شرایط تیم ملی رضایت داشتند. الان وقت آن است که خود قهرمانان بوکس ایران خودشان را نشان دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها