کد خبر: 388381
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۵۴:۳۰
| |

ستایش فلیک از شاگردانش بعد از شب باشکوه استمفوردبریج

سرمربی بایرن مونیخ به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی پر گل برابر چلسی پرداخت.

ستایش فلیک از شاگردانش بعد از شب باشکوه استمفوردبریج
کد خبر: 388381
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۷ ۱۲:۵۴:۳۰

اعتمادآنلاین| به نقل از اسکای اسپورت، بایرن مونیخ در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با سه گل چلسی را شکست دهد.

باوارایایها با وجود آنکه در لندن به میدان رفتند اما بازی هجومی و زیبا را به نمایش گذاشتند و با این پیروزی پر گل و قاطعی که به دست آوردند شانس بالایی برای صعود به دور بعد را دارند.

هانس فلیک از عملکرد شاگردانش بسیار راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

او بعد از بازی گفت: توماس مولر آنچه را که می خواستیم به خوبی در میدان انجام داد. ما در درجه نخست به دنبال فضا سازی بودیم و مولر چنین ماموریتی را به خوبی انجام داد و فضا را برای دیگر بازیکنان مهیا کرد. او پاس های دقیقی پشت دفاع حریف داد و از همه نظر بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

سرمربی بایرن ادامه داد: فوتبال یک بازی گروهی است و لواندوفسکی چنین چیزی را به خوبی نشان داد. او یک مهاجم نوک است و باید در درجه نخست خودش گل بزند اما به فکر تیمش است و دو پاس گل داد و بعد از آن هم نوبت به خودش رسید. این نشان می دهد که این روحیه تیمی تا چه اندازه در بایرن وجود دارد. من اطمینان داشتم که لو در مراحل حذفی هم توانایی خود را نشان خواهد داد.


فلیک درباره شانس بایرن برای قهرمانی گفت: در شرایط کنونی فقط به عبور از یک چهارم نهایی فکر می کنیم. باید گام به گام جلو رفت و دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

سرمربی بایرن در پایان به ستایش از آلفونسو دیویس بال کناری تیمش پرداخت که از بهترین های میدان بود و روی گل سوم موثر بود.

او گفت: وقتی دیویس را جذب کردیم در پست او بازیکنان زیادی داشتیم اما او با تلاش زیاد خود را به ترکیب اصلی رساند. او پیشرفت زیادی با بایرن داشت و الان به ترکیب اصلی رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها