یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول:

بازی با اتلتیکو از سخت‌ترین کارهاست

سرمربی لیورپول قبول کرد تیمش بازی دشواری برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان خواهد داشت.

بازی با اتلتیکو از سخت‌ترین کارهاست
کد خبر: 385599
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول مدافع عنوان قهرمانی به دیدار اتلتیکومادرید خواهد رفت.

یورگن کلوپ قبل از این دیدار گفت: من می‌گویم بازی با اتلتیکو یکی از سخت‌ترین کارها در زندگی یک بازیکن فوتبال است. اگر یک تیم وجود دارد که باید در بهترین وضعیت خود باشید، این اتلتیکو است. آنها به شما مطلقاً چیزی هدیه نمی‌دهند. اگر تا حد امکان سخت کار کنید، شانس آن را دارید. اگر این کار را نکنید، شانسی ندارید. به همین خاطر بازی دشواری برابر اتلتیکو داریم. لحظه‌ای که صد درصد تمرکز ندارید، آنها با دو یا سه بازیکن ضدحمله می‌کنند. اگر در بازی تهاجمی خود متمرکز نشوید حتی یک موقعیت خوب نیز نخواهد داشت چون آنها مرکز را خیلی خوب می‌بندند.

با توجه به اینکه تیم کلوپ با 25 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد ولی آنها نمی‌توانند این بازی را بازی آسانی برای خود بدانند.

سرمربی آلمانی لیورپول افزود: از طرف دیگر من فکر نمی‌کنم آنها تاکنون برابر تیمی مثل ما بازی کرده‌ باشند و نباید این را فراموش کنیم. تیم ما سازماندهی بدی ندارد، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و به جنبه‌های مختلف بازی احترام می‌گذاریم. آمادگی ما برای یک جنگ تمام عیار، استثنایی است.

لیورپول بعد از این دیدار باید در لیگ برتر به دیدار وستهام و در ادامه واتفورد برود که برتری در این دو دیدار تقریبا خیال کلوپ را برای قهرمانی در لیگ برتر راحت می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها