کد خبر: 385358
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

واکنش بهداد سلیمی به چهارمی کیانوش در لیگ وزنه‌برداری

سرمربی تیم وزنه‌برداری ایران‌مال گفت: کیانوش رستمی به این دلیل در لیگ برتر سبک وزنه زد که مصدوم بود و می‌خواست تیم امتیاز دسته 96 کیلوگرم را از دست ندهد.

واکنش بهداد سلیمی به چهارمی کیانوش در لیگ وزنه‌برداری
کد خبر: 385358
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| بهداد سلیمی درباره عملکرد کیانوش رستمی در هفته سوم لیگ برتر که وزنه‌هایی بالایی نزد و رکورد 325 کیلوگرم را ثبت کرد، گفت: اسامی نفرات تیم را باید چهارشنبه هفته گذشته اعلام می‌کردیم و ما هم نام کیانوش رستمی را در لیست قراردادیم اما نفر جایگزین برای او تعیین نکردیم. دو روز پیش زمانی که رستمی در حال تمرین بود، همسترینگش دچار کشیدگی شد و چون نفر جایگزین نداشت و به امتیاز او هم در لیگ احتیاج داشتیم بنابراین کاربزرگی انجام داد و وزنه‌های سبکی زد تا حداقل ما امتیاز این وزن را از دست ندهیم.

او افزود: اتفاقا کیانوش رستمی شرایط بدنی خوبی دارد و همسترینگ او نیز زیر وزنه سنگینی کشیدگی پیدا کرد اما برای اینکه بتواند ریکاوری کند و به دنبال درمان باشد تا برای مسابقات گزینشی المپیک آماده شود، ریسک نکردیم و فقط خواستیم وزنه‌های سبکی بزند که امتیازش محاسبه شود.

سلیمی در مورد عملکرد تیمش در هفته سوم لیگ برتر گفت: شرایط ما در هفته دوم لیگ برتر بهتر بود. در هفته سوم روی اولی کیانوش رستمی حساب کرده بودیم که به دلیل آسیب دیدگی، سنگین کار نکرد و چهارم شد. ایوب موسوی هم به دلیل مصدومیتی که از ناحیه عضله چهار سر ران داشت وزنه‌های خودش را نزد و دوم شد. تنها کسی که ضعیف ظاهر شد سجاد بهروزی بود. او در تمرینات خوب بود و انتظار بیشتری از او داشتیم اما مطابق انتظار ما ظاهر نشد. با این حال بقیه نفرات خوب بودند و یک نماینده هم در دسته 109 کیلوگرم داریم.

او در پاسخ به این پرسش که هنوز تیمش شانس قهرمانی را دارد، گفت: بله. انشاءالله وزنه برداران در هفته آخر در حد خودشان کار می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها