کد خبر: 385209
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۱:۰۰
| |

واکنش «کلوپ» به محرومیت «پپ» و دوستان

«یورگن کلوپ» با ابراز همدردی با همتای خود در باشگاه منچسترسیتی پس از اعمال محرومیت 2 ساله از حضور در لیگ قهرمانان اروپا توسط یوفا، گفت: غافلگیر شدم و برای پپ و بازیکنانش متاسفم.

واکنش «کلوپ» به محرومیت «پپ» و دوستان
کد خبر: 385209
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از پیروزی یک بر صفر شاگردان «یورگن کلوپ» برابر نوریچ سیتی و افزایش فاصله این تیم در صدر جدول به 25 امتیاز نسبت به مدافع عنوان قهرمانی لیگ جزیره و ازبین‌رفتن شانس‌های سیتی برای رقابت با قرمزهای آنفیلد، مرد آلمانی در نشست خبری خود پس از پیروزی شب گذشته به موضوع محرومیت سیتیزن‌ها اشاره کرد.

کلوپ در این باره گفت: غافلگیرکننده بود. تنها چیزی که می‌توانم در مورد فوتبال بگویم این است «شوک واقعی»؛ آنچه آنها در زمین بازی انجام داده‌اند، منحصربه فرد است، باقی مسائل را نمی‌دانم.

او افزود: واقعا برای پپ و بازیکنان سیتی ناراحت هستم اما اتفاقی است که رخ داده؛ آنها می‌توانند فرجام‌خواهی کنند و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. با موضوع جدی و حساسی روبرو هستیم. اما فوتبالی که آنها ارائه می‌کنند خاص بود و خاص خواهد ماند.

اتحادیه فوتبال اروپا جمعه شب اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض فاحش مقررات بازی جوانمردانه مالی و «اعلام ارقام خلاف واقع و اغراق‌شده در صورت‌های مالی تحویلی خود به مقامات کنترل امور مالی باشگاه‌ها» در فاصله سال های 2012 تا 2016 محکوم شده و 2 فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهند بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها