حضور 8 تکواندوکار ایران در تورنمنت بیروت

با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، 8 ملی‌پوش مرد و زن ایران در تورنمنت بین‌المللی لبنان که روز 18 اسفندماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

حضور 8 تکواندوکار ایران در تورنمنت بیروت
کد خبر: 384036
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تورنمنت بین‌المللی لبنان (G2) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان طی روزهای 17 تا 19 اسفندماه در «بیروت» لبنان برگزار می‌شود.

رقابت‌های رده سنی بزرگسالان روز 18 اسفندماه پیگیری می‌شود و هشت ملی‌پوش تکواندو ایران به منظور ارتقاء رنکینگ و کسب آمادگی بیشتر در این رویداد شرکت می‌کنند.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی تکواندو، در گروه مردان، آرمین هادی‌پور (وزن 58- کیلوگرم)، سروش احمدی (وزن 68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (وزن 74- کیلوگرم) و سجاد مردانی (وزن 87+ کیلوگرم) و در گروه زنان نیز ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، مهلا مومن‌زاده (وزن 53- کیلوگرم)، طیبه پارسا (وزن 62- کیلوگرم) و کیمیا همتی (وزن 67- کیلوگرم) نمایندگان ایران هستند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی‌پوشان حضور دارد.

هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

تورنمنت بیروت G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها