مربی تیم ملی فوتسال ایران:

بعید است فوتسال قهرمانی آسیا در ماه رمضان برگزار شود

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران با اشاره به تعطیلی تمرینات تیم ملی گفت: بعید است کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا را در ماه رمضان برگزار کند.

بعید است فوتسال قهرمانی آسیا در ماه رمضان برگزار شود
کد خبر: 384000
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۰۹:۰۱:۴۷

اعتمادآنلاین| ‌ سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در مورد آماده سازی این تیم گفت: روز یکشنبه آخرین روز اردوی تیم ملی بود و پس از آن شاهد بر گزاری بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر خواهیم بود و به همین خاطر بازیکنان به تیم‌های باشگاهی خود رفته‌اند. قطعا در زمان پلی‌آف اردو نداریم و منتظریم تا کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید بازی‌ها را مشخص کند و بر اساس آن اردو بزنیم و برنامه ریزی کنیم.

ناظم الشریعه درمورد پیش‌بینی‌اش از زمان احتمالی بازی‌های فوتسال آسیا تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا باید زودتر بازی ها را برگزار کند چرا که جام جهانی هم در پیش است و فکر می‌کنم در فروردین ماه این بازی‌ها برگزار شود. با توجه به تعداد زیاد تیم‌های مسلمان شرکت کننده در این بازی‌ها، بعید است که مسابقات در ماه رمضان برگزار شود و چون اوایل اردیبهشت 99 ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود این بازی‌ها باید تا پایان فروردین ماه تمام شود و پس از پایان ماه مبارک رمضان هم خیلی دیر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد پرداخت پاداش بازیکنان اذعان داشت: بخشی از پاداش‌ها پرداخت شد و بخش دیگر را قول دادند که تا آخر بهمن ماه پرداخت کنند. در جلسه ای که با وزیر ورزش داشتم ایشان تاکید کرد که مابقی طلب بازیکنان و کادرفنی با هماهنگی فدراسیون در بهمن ماه پرداخت شود.

ناظم الشریعه در مورد اینکه درست است بازیکنان در رابطه با پاداش ها ممنوع المصاحبه شده اند گفت: بحث ممنوع المصاحبه شدن درست نیست. روز پنجشنبه کریمیان سرپرست تیم ملی به بازیکنان گفت که با توجه به قول های داده شده روز شنبه پاداش‌ها پرداخت می شود و چون این موضوع را قطعی می دانستیم گفتیم که در این رابطه پرداحت ها قطعی است و نمی خواهیم فدراسیون این تصور را کند که هم پول را داده‌اند و هم حرف می‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در بخش‌های پایانی مصاحبه خود با ایسنا به گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: هر کسی که رئیس می‌شود باید مشاوران خوبی داشته باشد. مدیرانی بودندکه تخصص فوتبال را نداشتند اما مدیریت را بلد بودند و اولین خصوصیت یک مدیر قاطع بودن و قدرت تصمیم گیری داشتن است که با مشاوران خوب این اتفاق می‌افتد. مدیری که بتواند از لحاظ مالی فوتبال را ساپورت کند تا دست فدراسیون پیش هر کسی دراز نباشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها