کد خبر: 383082
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۰:۲۸
| |

رییس فدراسیون ژیمناستیک:

وزارت ورزش درباره دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصمیم می‌گیرد

رییس فدراسیون ژیمناستیک در مورد تعیین تکلیف دبیر فدراسیون طی 24 ساعت آینده گفت: اجازه دهید در این خصوص وزارت تصمیم بگیرد.

وزارت ورزش درباره دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصمیم می‌گیرد
کد خبر: 383082
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۰:۲۸

اعتمادآنلاین| زهرا اینچه درگاهی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک در مورد مشکلاتی که میان وزارت و فدراسیون وجود داشت، گفت: در مجمع فدراسیون ژیمناستیک تعامل این فدراسیون با وزارت و کمیته مشخص شد و این تعامل ادامه خواهد داشت و امیدوارم تبلور آن را در مسابقات آتی ببینیم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در این رشته گفت: حواشی برای همه ایجاد می شود. عده ای سعی در ایجاد حواشی داشتند. سعی کردیم بسیاری از حواشی را بی پاسخ بگذاریم تا در متن باشیم نه در حاشیه.

رییس فدراسیون ژیمناستیک تاکید کرد: مشکل خاصی وجود ندارد. سوء تفاهم یا اشتباه بوده و یا شیطنت که هیچ کدام مانع عملکرد فدراسیون نبوده است.

درگاهی در خصوص تکلیف دبیر فدراسیون که قرار است طی 24 ساعت آینده مشخص می شود گفت: اجازه دهید در این خصوص وزارت خانه تصمیم بگیرد. ما همراه وزارت هستیم و می‌خواهیم فضای آرامی باشد و خوشبختانه فکر می‌کنم که ما کار را مقدم بر سایر مسائل می‌دانیم.

وی در خصوص مشکل ویزای کیخا گفت: در خصوص کیخا و دیگر قهرمانان‌مان باید بگویم که همه شانس کسب سهمیه دارند. تاکنون ایران صاحب سهمیه المپیک نشده ولی با خواست خدا و تلاش ورزشکاران شانس زیاد است. سه مسابقه پایانی است که باید امتیاز بگیرند. شانس کسب سهمیه زیاد است.

درگاهی در مورد مشکلات موجود در مورد ویزای استرالیا و آلمان گفت: آلمان که مشکل مسائل فرهنگی و جابجایی سفارت داشت که نشد. برای استرالیا هم ویزا داده نشد. تمایل ندارم وارد آن صحبت ها شوم و با رایزنی های انجام شده با کمک وزارت و کمیته ویزاها آماده شد.

وی در خصوص اینکه چگونه بحرانهای موجود برطرف شد گفت: بحرانی نبود وضعیت عادی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها