کد خبر: 382814
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۳:۴۸:۳۰
| |

سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک

فدراسیون ژیمناستیک تمام بودجه ممکن را دریافت کرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تمام بودجه فدراسیون ژیمناستیک پرداخته شده و ما برای صعود ورزشکاران این رشته به المپیک تلاش می کنیم.

فدراسیون ژیمناستیک تمام بودجه ممکن را دریافت کرد
کد خبر: 382814
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۱۳:۴۸:۳۰

اعتمادآنلاین| «کیکاووس سعیدی» دبیر کمیته ملی المپیک در گفت وگویی با اشاره به اهمیت حضور ژیمناست های ایران در توکیو 2020 افزود: ژیمناستیک رشته پرمدال و از رشته های پایه است که برای همه دنیا و کشور ما اهمیت زیادی دارد در این مدت همه گونه حمایتی از این فدراسیون صورت گرفت تا بتوانند کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را انجام دهند.

وی افزود: پس از اینکه درخواست شفاهی فدراسیون ژیمناستیک به «سید رضا صالحی امیری»، رییس کمیته ملی المپیک به این مسئله ورود کرد و با مقامات IOC به صحبت پرداخت. این اقدام صالحی امیری موجب شد تا مقامات کمیته بین‌المللی المپیک( IOC) با مسوولان و مقامات کمیته ملی المپیک استرالیا وارد صحبت شوند و خوشبختانه روادید پنج نفر شامل سه ورزشکار یک مربی و یک سرپرست برای اعزام به استرالیا صادر شد.

سعیدی پیرامون اینکه آیا این مساله صحت دارد که فدراسیون ژیمناستیک 18 میلیون تومان پول نداشته تا کارهای ویزا انجام شود و به صورت شخصی این پول پرداخت شده، تصریح کرد: ما بر اساس بودجه ابتدای سال بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت می‌کنیم. بودجه فدراسیون ژیمناستیک به صورت 100 درصد پرداخت شده و حتی زودتر از موعد فدراسیون‌های دیگر این پول به فدراسیون ژیمناستیک داده شده و می‌توانم بگویم که فدراسیون ژیمناستیک نخستین فدراسیونی بود که بودجه خود را به صورت 100 درصد دریافت کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها