کد خبر: 382226
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۷:۰۰
| |

ویسی: پیکان نیاز به شوک داشت؛ گزینه سقوط نیستیم

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه تیم فوق گزینه سقوط نیست، گفت: تیم نیاز به شوک داشت و باید نفرات را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم تا در مسیر نتیجه‌گیری قرار بگیریم.

ویسی: پیکان نیاز به شوک داشت؛ گزینه سقوط نیستیم
کد خبر: 382226
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۶:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالله ویسی با تاکید بر پذیرش هدایت تیم فوتبال پیکان، گفت: پیکان تیم خوبی است و حسین فرکی زحمات زیادی برای این تیم کشید که این مساله را آمار خوب پیکان در گلزنی ثابت می‌کند.

او در مورد قبول هدایت پیکان گفت: پیکان نفرات توانمندی دارد و از آنان شناخت کاملی دارم. همین موضوع بیشتر من را برای قبول هدایت پیکان تشویق کرد. این تیم بازیکنان شایسته‌ای دارد که با آنها می‌شود کارهای بزرگی انجام دهد.

ویسی اضافه کرد: فرکی تیم را به خوبی بسته است که این مساله در ادامه راه لیگ به من کمک خواهد کرد.

او درخصوص صحبت‌های فرکی که پیکان را تیمی بیمار عنوان کرده بود، گفت: شاید تیم به شوک نیاز دارد. امروز تیم را تمرین دادم و حال خوب را در بازیکنان دیدم. امیدوارم که بتوانیم راه درست را در پیش بگیریم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان این تیم را گزینه سقوط دانست، افزود: چشم‌انداز پیکان این‌گونه نیست که تیم برای سقوط‌ نکردن تلاش کند. این تیم حتی در ابتدای فصل پتانسیل آسیایی‌شدن را داشت. تیم خوبی داریم و به طور حتم در لیگ می‌مانیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه دیدار پیش روی تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز گفت: این اولین بازی من خواهد بود و فرصت چندانی تا این مسابقه نداریم. تیم از نظر تاکتیکی در سطح خوبی قرار دارد و فقط باید بیشتر روی شرایط روحی و روانی تمرکز کنیم و امیدوارم که این بازی را ببریم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها