کد خبر: 382154
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۳:۱۱:۲۶
| |

فرزاد مجیدی:

سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود

بازیکن سابق تیم استقلال با بیان اینکه نمی‌شود کتمان کرد دربی چقدر برای دو تیم و هواداران آنها مهم است، گفت: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود.

سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ استقلال بود
کد خبر: 382154
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۳:۱۱:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ فرزاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال گفت: حضور شما خبرنگاران نشان می‌دهد که چقدر دربی مهم است. این دربی خیلی برای دو تیم اهمیت دارد. استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم دیداری باشد که همه از کیفیت آن رضایت داشته باشد. نمی‌شود کتمان کرد که چقدر دربی مهم است.

وی در مورد غیبت شیخ دیاباته در دربی و تأثیر او در تیم استقلال گفت: در مورد این مسائل کادرفنی صحبت کند بهتر است.

بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص سرمربیگری برادش در تیم استقلال و ریسکی که او پذیرفته است، عنوان کرد: این اتفاق مهمی در تاریخ استقلال است،‌ نه به خاطر اینکه برادر من است. فرهاد فدارکاری کرد و هدایت استقلال را بر عهده گرفت. او به کارش اعتقاد دارد و هر کسی به کار خود اعتقاد داشته باشد موفق می‌شود.

«شما سابقه سرپرستی استقلال را دارد و با حضور فرهاد مجیدی در این تیم گفته می‌شد شاید شما هم دوباره به‌عنوان سرپرست به این تیم بازگردید». فرزاد مجیدی در واکنش به این سوال یادآور شد: این افتخاری بود که در استقلال بودم. جا دارد از استاد خودم مرحوم پورحیدری و حجاری هم یاد کنیم. حضور در استقلال افتخاری بود و اگر بازهم نصیبم شود، افتخار می‌کنم، اما الان خدا را شکر دوستان خوب من اینجا حضور دارند و نظم خوبی هم در تیم حاکم است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها