یواخیم لوو: فعلا به بازنشستگی فکر نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد که فعلا می‌خواهد به حضورش در نیمکت ژرمن‌ها ادامه دهد.

یواخیم لوو: فعلا به بازنشستگی فکر نمی‌کنم
کد خبر: 381817
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ ۰۹:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| یواخیم لوو کار خود را در تیم ملی فوتبال آلمان از سال 2004 آغاز کرد. او دو سال دستیار یورگن کلیزمن بود و در سال 2006 رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان انتخاب شد و الان 14 سال است که مرد نخست نیمکت آلمان‌هاست.

یواخیم لوو 60 سالگی خود را جشن گرفت. او در واکنش به این سوال که آیا به بازنشستگی نرسیده، این‌گونه پاسخ داد: با وجود آنکه نمی‌توانم بگویم که تا 10 سال دیگر مربی خواهم بود اما این را هم باید بگویم که فعلا به خداحافظی فکر نمی‌کنم. نسبت به 40 و یا حتی 50 سالگی احساس بسیار متفاوت‌تری دارم.

او ادامه داد: در چنین سنی دیگر مثل دوران جوانی به شما احترام گذاشته نمی‌شود گویا که چنین سنی دیگر برای بازنشستگی و خداحافظی است با این حال فعلا می‌خواهم ادامه دهم. من تا سال 2022 قرارداد دارم و همه‌چیز بستگی به موفقیت ما در رقابت های یورو است.

بزرگ‌ترین افتخار یواخیم لوو با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل است. ژرمن‌ها در جام جهانی 2018 روسیه نتوانستند که عملکرد خوبی از خود نشان دهند و یواخیم لوو به دنبال تغییر نسل در فوتبال آلمان است و تیم را بسیار جوان‌تر کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها