کد خبر: 381569
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۰:۰۶:۰۰
| |

یورگن کلوپ:

خود من هم از این لیورپول شگفت‌زده شده‌ام

سرمربی لیورپول می‌گوید از شیوه بازی شاگردانش در دیدار برابر ساوتهمپتون شگفت زده است.

خود من هم از این لیورپول شگفت‌زده شده‌ام
کد خبر: 381569
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ ۱۰:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه به دیدار ساوتهمپتون رفت و با 4 گل به برتری رسید. آلکس چمبرلین، هندرسون و محمد صلاح مصری 2 بار برای لیورپول گلزنی کردند تا 3 امتیاز خانگی دیگر به حساب لیورپول واریز شود.

به این ترتیب لیورپول 100 امتیاز از 102 امتیاز اخیر لیگ برتر را به دست آورده است و تیم او اکنون با یک بازی بیشتر توانسته است 22 امتیاز اختلاف با منچسترسیتی در صدر جدول داشته باشد.

یورگن کلوپ بعد از برتری قاطع تیمش برابر ساوتهمپتون گفت: خود من هم از این تیم شگفت زده شدم. به همین خاطر است که بعد از هر برد احساس قوی‌تر و قوی‌تری به من دست می‌دهد. بعد از هر بازی پیروزی را با هواداران خود جشن می‌گیریم و بعضی وقت‌ها این جشن گرفتن زیاد است و بعضی وقت‌ها کم. توضیح این دیدار خیلی آسان است. ساوتهمپتون تیم قدرتمندی است و برای شکست دادن ما این‌جا بود. آن‌ها تیم قدری هستند و بازی برابر این تیم اصلا آسان نیست. ممکن بود در این دیدار ما امتیاز از دست بدهیم و حتی شکست بخوریم ولی این نگرش بازیکنانم بود که در این دیدار به ما کمک کرد تا بتوانیم برنده این دیدار شویم.

او درباره این که بیش از یک سال است در لیگ برتر شکست نخورده است گفت: واقعا این‌طور فکر نمی‌کنم. در این دیدار می توانست اتفاقات جور دیگری رقم بخورد ولی آلیسون اینقدر خوب بود که نمی‌دانم چطور آن توپ‌ها را می‌گرفت. جای‌گیری او حرف نداشت. من به این فکر نمی‌کنم که تیمم بدون عیب باشد و بتواند با قدرت کار خود را به این شکل ادامه دهد. فقط امیدوار هستیم که بتوانیم از فرصت‌ها در دیدارهای خودمان استفاده کنیم.

لیورپول در بازی بعدی خود باید برابر شروزبری دیدار کند و در ادامه در لیگ برتر با نوریچ مصاف خواهد داشت که این دیدار در زمین نوریچ است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها