کد خبر: 380799
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۳:۴۹:۰۰
| |

برونو فرناندس امروز وارد منچستر می‌شود

هافبک پرتغالی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد.

برونو فرناندس امروز وارد منچستر می‌شود
کد خبر: 380799
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه منچستریونایتد ظاهراً در آستانه عملی کردن انتقالی است که هواداران این تیم مدت‌هاست انتظارش را می‌کشند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «تلگراف»، برونو فرناندس سرانجام پس از پیشرفتی که مذکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون داشته‌اند، در آستانه انتقال به اولدترافورد است.

بر اساس این گزارش، انتظارمی‌رود این هافبک نفوذی 25 ساله امروز (چهارشنبه) به منظور حضور در تست‌های پزشکی منچستریونایتد وارد شهر منچستر شود. ظاهراً طرفین بر روی جزییات به توافق رسیده‌اند و این بازیکن پرتغالی اگر مشکلی خاصی وجود نداشته باشد، می‌تواند اولین بازی‌اش را برای شیاطین سرخ روز شنبه مقابل ولورهمپتون در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر انگلیس انجام دهد.

بر اساس رسانه‌های انگلیسی است این انتقال می‌تواند در ازای 67.8 میلیون پوند (46.6 میلیون پوند به علاوه 8.6 میلیون پوند پاداش‌های در نظر گرفته شده و 12.7 میلیون پوند در صورت محقق شدن اهداف خاص) در همین پنجره زمستانی عملی شود.

«تلگراف» خبر داد برونو فرناندس قراردادی چهار و نیم ساله با منچستریونایتد با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر امضا خواهد کرد. او همچنین ممکن است تماشاگر ویژه بازی امشب شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس باشد. منچستریونایتد در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پپ گواردیولا تن به شکست داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها